  • 1. Data: 2003-08-01 17:04:48
    Temat: Porownanie mbank vs inteligo vs inni ...
    Od: "Viqinx" <v...@s...pl>

    Pewnie jest gdzies w sieci
    porownanie ofert internetowych bankow
    bardzo prosze o linka
    googlowalem ale nie wiele mi wyszlo

    Chodzi o osobiste konto dodatkowe, osoby pracujacej
    ktora ma juz konto w banku nie internetowym i ze wzgledu na kredyty nie
    da sie tego zmienic
    a internetowym latwo sie placi rachunki za prad np. ;) a karta wyciaga
    kase ze sciany ...

    za info z gory dzieki :-)

    Viqinx

  • 2. Data: 2003-08-01 17:36:37
    Temat: Re: Porownanie mbank vs inteligo vs inni ...
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > tego zmienic

    > a internetowym latwo sie placi rachunki za prad np. ;)

    mbank - przelewy za darmo
    inteligo - przelewy płatne od sztuki (1.99), za to możliwość
    przefaksowania przez bank potwierdzenia przelewu

    > a karta wyciaga kase ze sciany ...

    mbank - darmowe wypłaty z euronetu, horrendalnie drogie z czegokolwiek
    innego (procent od wypłacanej kwoty), karta darmowa
    inteligo - darmowe wypłaty z bankomatów PKO BP, w miarę znośne z
    innych bankomatów (4.50 PLN za wypłatę), niewielka comiesięczna
    opłata za kartę

    Do tego oferty tych banków nie są identyczne - od oferowanych
    produktów po wygląd i funkcjonalność serwisów (WWW, telefon,
    komórka...)

    Zważywszy na nikły koszt, najsensowniej jest po prostu otworzyć konto
    w obu tych bankach, wypróbować i zostawić to które się bardziej podoba
    a drugie zamknąć.

    PS Być może Twój bank też oferuje dostęp przez internet, to jest coraz
    modniejsze...

  • 3. Data: 2003-08-01 17:55:14
    Od: "" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Viqinx
    >
    > Tylko mBank !!! Przelewy, prowadzenie konta i kartę Visa masz tam gratis i
    rachunki płaci się rewelacyjnie !!! Poza tym możesz kupować za jego pomocą
    jednostki funduszy inwestycyjnych też bez prowizji. Nie znajdziesz lepszej
    oferty !!!

  • 4. Data: 2003-08-01 18:05:34
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Marcin Kasperski wrote:

    > mbank - przelewy za darmo
    > inteligo - przelewy płatne od sztuki (1.99), za to możliwość
    > przefaksowania przez bank potwierdzenia przelewu

    Póki co, to przelew w Inteligo kosztuje 0,99 a nie 1,99 zł.

  • 5. Data: 2003-08-01 18:27:25
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>

    W dniu 2003-08-01 19:36, Marcin Kasperski napisał(a):

    >inteligo - przelewy płatne od sztuki (1.99), za to możliwość
    > przefaksowania przez bank potwierdzenia przelewu

    Przelewy są po 0,99 zł

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.

  • 6. Data: 2003-08-01 18:54:19
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej> writes:

    > Póki co, to przelew w Inteligo kosztuje 0,99 a nie 1,99 zł.

    Tfffu... Tako to jest jak się szybko pisze.

  • 7. Data: 2003-08-01 20:05:12
    Od: "DB07" <k...@w...pl>

    polecam sobie zalozyc konto w obu tych bankach.koszty sa niewielkie.mozna
    powiedziec nawet ze wcale ich nie ma.

    docelowo trzymac pieniadze w mbanku gdzie oporocentowanie jest najwieksze.
    na inteligo trzymac tlyko 100zl
    w razie potrzeby przelac z mbanku kaske na inteligo.z tego co sie orientuje
    to przelew jest za darmo.
    poza tym VE Inteligo dzieala jak zwylka Visa i mozna nia placic w necie.
    czego nie mozna powiedziec o VE mbanku.
    na karte inteligo mozna ustawic sobie bez limitu wyplaty karta nie pamietam
    jak jest w mbanku.ale chyab sa dziennie ogranicznia

  • 8. Data: 2003-08-02 03:33:32
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Viqinx" <v...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > da sie tego zmienic
    > a internetowym latwo sie placi rachunki za prad np. ;) a karta wyciaga

    kredyt jak i linie kredytowa mozna przeniesc do innego banku, nie rozumiem
    dlaczego ludzie uwazaja, ze jak raz wezma kredyt w jakims banku to sa
    uwiazani do niego az do smierci :-))) i w zwiazku z tym godza sie nawet na
    dowolnie wysoko podnoszone oplaty miesieczne
    radze Ci przemyslec przeniesienie jw - bo podejrzewam ze sporo na tym
    zaoszczedzisz
    ps
    a zamiast inteligo - pomysl lepiej o VW, warunki sa obecnie u nich
    atrakcyjne i jesli nie masz blisko do bankomatu euronetu - to karta z VW
    jest zdecydowanie najatrakcyjniejsza z oplata 1,50 z dowolnego bankomatu lub
    0,00 jesli kwota >400. Mnie bardziej sie oplaca placic 1,50 za dowolna
    wyplate w pobliskim bankomacie niz tracic czas na dojazd do odleglego
    euronetu. Konto w VW jest tez w wielu punktach atrakcyjniejsze niz w mbanku.

  • 9. Data: 2003-08-02 06:14:48
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>

    Krab wrote:
> [...]

    > dowolnie wysoko podnoszone oplaty miesieczne
    > radze Ci przemyslec przeniesienie jw - bo podejrzewam ze sporo na tym

    Nie wiem jak w przypadku Viqinxa, ale przy niektórych kredytach
    mieszkaniowych, prowadzenie ROR-u w banku, który udzielił kredytu i
    przelewanie na ten ROR pensji jest (a przynajmniej bywało) jednym z
    zapisów umowy kredytowej.

  • 10. Data: 2003-08-02 08:12:17
    Od: Mona <l...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik DB07 napisał:
    > polecam sobie zalozyc konto w obu tych bankach.koszty sa niewielkie.mozna
    > powiedziec nawet ze wcale ich nie ma.

    Watpie, zeby otwieranie dwoch kont (a juz szczegolnie zamyknie pozniej
    jednego) bylo naprawde oplacalne, chocby czasowo. Najlepiej sprawdz
    sobie na www.bankier.pl, tam sa porownane oferty wsiech bankow, moze
    faktycznie da rade i oplaci sie przeniesc kredyt?

    M.