  • Data: 2010-08-10 23:27:40
    Temat: PKO BP SA
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wklejam tu co napisałam do prezesa Banku PKO BP SA. Zamierzam wkrótce to
    pismo zawieźć i złożyć gdzieś w jego sekretariacie.
    Nic mi się w tej umowie nie zgadza, nie zgadza mi się saldo po spłacie
    10 rat pożyczki.
    Wiem, że tu jest paru fachowców obeznanych w tych sprawach i może mi coś
    doradzą m.in czy mam rację, czy nie.
    Piszę w sprawie pożyczki gotówkowej.
    Umowa Nr. 75102010680000139600205138 z dnia 01.09.2009 r.
    Łączna kwota pożyczki i kosztów pożyczki wynosi 2.900, 80 zł.
    Na rękę otrzymałam w kasie PKO 2.565 zł.
    Różnica 335,80 zł.
    Prowizja 135 zł. Opłata przygotowawcza 0,00 zł.
    335,80 - 135 = 200,80 - Tej kwoty nie ma na umowie i nie wiem na co
    pobrano tę kwotę. Natomiast raty płacę od kwoty 2.765,80 zł.
    Ponadto mam źle policzoną moją spłatę/zapłatę rat. W systemie PKO jest
    wyliczane błędnie saldo (pozostałość do spłaty). Już po pierwszej racie
    kredytu (część wpłaciłam miesiąc wcześniej) jest różnica w saldzie o
    18,49 zł na moją niekorzyść. W każdym miesiącu po zapłacie raty to saldo
    powiększa się coraz bardziej na moją niekorzyść - według harmonogramu
    spłat kredytu. Coś jest nie tak z tym wyliczaniem komputerowym. Na dzień
    dzisiejszy mam spłaconych 10 rat, które wynoszą 605,83 zł. Z moich
    wyliczeń i logiki wynika, że pozostała kwota do spłaty pożyczki wynosi
    2159,95 zł. Natomiast na zaświadczeniu jakie dostałam w PKO widnieje
    kwota 2582,84 zł. W związku z tym mam pytanie: gdzie się podziało 422,89
    zł zapłaconych przeze mnie rat, bo taka różnica wychodzi między ratami,
    które zapłaciłam, a kwotą podaną na zaświadczeniu wydrukowanym z
    komputera przez panią dysponentkę.
    Z poważaniem,

    animka