  • Data: 2004-07-15 09:40:06
    Temat: PKO BP i problem z książeczką oszczędnościową
    Od: "agata" <a...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich

    Problem dotyczy tzw. książeczki oszczędnościowej PKO (BP).

    Czlonek mojej rodziny dysponowal taką, dopisywal odsetki na bieząco, wszystko
    bylo dobrze (na miarę czasów i mozliwosci), wklad sie powiekszyl do kilku
    tysiecy (nadmiene ze liczonych dzisiejszymi wskaznikami:-)) az przyszedl dzien
    i owa książeczka........zaginęła.

    Uśmiechnięta pani z okienka bankowego instytucji ukrywającej sie pod nazwą PKO
    BP stwierdzila że "bez książeczki wyplata nie będzie możliwa".
    Ponowne poszukiwania tego dokumentu spełzy na niczym....
    W związku z tym mam pytanie czy owa dyzurna pani z okienka ma rację w pelni
    czy tylko częsciowo i czy mogę jednak starac się odzyskać te oszczędności?
    Tylko pozostaje pytanie - w jaki?

    Dziękuję za podpowiedzi
    Agata