    From: "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PKO BP i problemy z bankomatem
    Date: Sat, 9 Feb 2002 17:21:29 +0100

    Witam,

    Przydarzyla mi sie wczoraj niezwykla historia z bankomatem banku PKO BP w
    mojej miejscowosci. Kwadrans przed osma rano spieszylem sie na autobus,
    ktory mial mnie zawiezc na uczelnie. Zahaczylem po drodze o bankomat
    wspomnianego wyzej banku, ktory ponadto prowadzi moj rachunek. Wkladam
    karte, podaje PIN i wybieram kwote - 50 PLN bo akurat na ten dzien tyle mi
    bylo potrzebne. I nic. Czekam jak glupi na pieniadze albo zeby przynajmniej
    zwrocil mi karte coraz bardziej niecierpliwiac sie bo zaraz mial odjezdzac
    autobus. Po jakichs dwoch minutach oczekiwania w koncu pojawil sie jakis
    komunikat w czerwonej ramce w stylu "Przepraszamy ale w tej chwili nie
    możemy zrealizowac transakcji. Prosze sprobowac pozniej". W tej samej chwili
    bankomat oddal moja karte. Pieniadze mi byly bardzo potrzebne wiec po
    wyjeciu jej z czytnika 2 sekundy pozniej wlozylem ponownie. Tym razem
    wszystko poszlo gladko i kilka sekund pozniej odebralem swoja kase i wydruk
    operacji...

    Patrze na wydruk a tam z pozostalego limitu dziennego ubylo nie 50 PLN jak
    powinno, bo przeciez pierwsza proba pobrania pieniedzy sie nie powiodla, a
    100 PLN!!! Czyli bankomat pomimo tego ze sam "stwierdzil" ze pierwsza
    transakcja nie zostala zrealizowana to wyslal polecenie odjecia rzadanej
    przeze mnie kwoty do banku.

    Zrobilbym wowczas urzednikom z tego banku piekielna awanture ale bardzo sie
    spieszylem i pognalem na autobus. Cala sprawa zajme sie od poniedzialku. Na
    pewno im tego nie podaruje bo przeciez przez cala sprawe stracilem zaufanie
    do tego banku. Od tej pory za kazdym razem moja reka bedzie drzec wkladajac
    karte do tego bankomatu z obawy przed powtorzeniem sie calej historii.

    Tym czasem prosze was grupowicze o opinie na ten temat. Czy komus z Was
    przydarzyla sie podobna historia? Jak zostala rozwiazana Wasza sprawa?
    Chcialbym dowiedziec sie jak najwiecej w tym temacie aby moja reklamacja
    byla skladana w sposob prawidlowy i profesjonalny.

    Pozdrawiam wszystkich i bede informowal i toku sprawy...

    Grzesieq

    "Stworzenie swiata trwalo szesc dni. Dlaczego
    wiec udzielenie kredytu trwa cztery tygodnie?"
    Pracownik banku Leumi Trust Company of NY