  • Data: 2006-01-23 17:33:36
    Temat: PKO BP - jak i gdzie ich skarżyć ??
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem z PKO BP i mam dość zachowania pracowników tego banku w stosunku do
    mnie. A więc:

    Byłem dziś w PKO BP I oddział w Warszawie po odbiór wznowienia karty Visa
    Classic (obciążeniowa), odczekałem roczną normę w tym banku godziny czekania w
    kolejce, pani obsługująca sprawdziła gdzieś na zapleczu i po paru minutach
    przyszła i mi zakomunikowała, że jest problem, bo karty nie ma. Ponaciskała pare
    razy w swoim magicznym komputerku i stwierdza mi, że ma zaznaczone w komputerze,
    że karta nie została wznowiona, bo jest taka dyspozycja. Ja oczywiście takiej
    nigdy nie składałem i zarządałem jej w takim razie do przedstawienia. Nie
    znalazła się. Potem łaskawna pani udała się na zaplecze w celu przeduskutowania
    z swoimi mądrymi koleżankami. Po jakiś 20 minutach wróciła i powiedziała, że
    prawdopodobnie przy składaniu wniosku rok temu we wniosku nie zachciałem
    automatycznego wznawiania. Osłupiałem przez chwile, ale po zebraniu się
    oznajmiłem jej, że mam tu kartę od 4 lat i co roku wznawiana była automatycznie!
    Poszła znów na naradę, po 10 minutach przychodzi i mi oświadcza, że rok temu nie
    odebrałem kartę (ważna od 2004 do 2005), to w tym roku nie wznawia sie. No to
    jej pokazuje, ze mam przeciez aktualna 2005-2006 i zeby zdobyc karte obecna,
    trzeba oddac stara, to musialem oddac. A ona mi pokazuje karte 2004-2005 bez
    mojego podpisu (czyli mieli drugi duplikat karty!!!), a ja mialem te karte i mam
    wyciagi, ze kozystalem z tej karty od 2004 do 2005. Juz tutaj tego nie
    rozumialem. No to doszla wkoncu do tego, ze to kolezanka z 1 zmiany za to
    odpowiada i moge zlozyc wniosek o karte ponownie, ale ja nie mam zamiaru znow
    sie z nimi bawic w stos papierkow, zwlaszcza, ze ktos nawinil i do tego maja
    burdel w dokumentach.

    Gdzie mogę tę sprawę zgłosić? Do arbitraża bankowego? Do nadzoru bankowego? Do
    prkuratury? Ktoś w końcu dokonał dyspozycji na moim koncie, aby nie wznawiać
    karty, a ja tego nie zrobiłem. W regulaminie karty pisze doslowine, ze karta
    wznawiana jest automatycznie. Bank nie odmowil wznowienia, bo by mnie powiadomil
    o tym, a pozatym by byl jakis slad w systemie.

    Co polecacie zrobic? Ja nie puszcze im tego plazem, lubie tepic takich pajacow.
    Zalezy mi na tej karcie i na tym limicie co mialem.