  • 21. Data: 2011-05-23 21:21:16
    Temat: Re: PKO BP - kto tam pracuje??
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-05-23 07:45, Waldek wrote:
    > No sorry, nie przypuszczalem ze obecnie pkobp
    > zarabia na pozyskiwaniu PESEL-i ;P
    > Zrob kolego bilans roczny ile pozyskano _aktywnych rachunkow_
    > a ile utracono - mozesz odliczyc zmarlych emerytow
    > ktorych jak sadze bedzie wiekszosc ;)

    Czyli chcesz policzyc przyrost ROR netto - dane sa dostepne - mozesz
    porownac, czy bank ma ten przyrost, czy wrecz przeciwnie (jak do
    niedawna). Wowczas zobaczymy ile warta sa Twoje teorie ;)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 22. Data: 2011-05-23 21:24:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-05-23 15:59, Michal Tyrala wrote:
    > Wiec skoro się odezwal w tym watku, jestem ciekaw z ktorym wariantem
    > mamy do czynienia...

    Ja walcze z/o SKO :)

    Co do nowy/stary klient - podobnie jest w Pekao SA czy BPH (nie masz
    mozliwosci zachowania starego numeru nawet jak zaplacisz jak chesz np. z
    platnego na drmowy przejsc rachunek).
    Zawsze warto tez zobaczyc jak jest w BZ WBK czy Millennium :)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 23. Data: 2011-05-24 09:46:55
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 23 Maj, 23:24, Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>
    wrote:

    > Zawsze warto tez zobaczyc jak jest w BZ WBK czy Millennium :)
    Ja zmieniałem typ rachunku w BZWBK bez żadnych cyrków i problemów.
    No ale to była bardziej wyjątkowa sytuacja
    zamiana Konto<30 -> Konto wydajesz & Zarabiasz (wersja bez karty).
    Tyle, że wykonana trochę przed czasem (jeszcze nie musiałem zmieniać)

    co do oferty PKO BP to może się podczepię bo jestem pogubiony w ich
    ofercie.
    Moja mama ma tam konto niestety, płaci jakieś kosmiczne kwoty typu
    6,90 za konto + 2zł za iPKO + opłaty za zlecenia stałe + opłata po
    wydaniu nowej karty debetowej itd.
    Istnieje możliwość zamiany tego na inny rachunek z zachowaniem numeru
    itp?

    Już bym dawno zmusił nawet do zmiany banku, ale mama ma dużo innych
    rzeczy na głowie niestety i nie chcę jej tym głowy zawracać. Ma
    najniższe dochody w rodzinie a za usługi bankowe płaci najwięcej...
    PKO BP tak żeruje na wielu emerytach i rencistach którzy tam mają
    konta, że masakra..biznes to biznes ale to wręcz nieetyczne jest...

  • 24. Data: 2011-05-24 09:52:31
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 23 May 2011 23:24:25 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Ja walcze z/o SKO :)

    A to ja przepraszam :-)

> [...]
    > platnego na drmowy przejsc rachunek).
    > Zawsze warto tez zobaczyc jak jest w BZ WBK czy Millennium :)

    No wlasnie, rownanie w dol... W Sygmie pewnie jest jeszcze gorzej? ;)
    (wszystko powyzej jak dla mnie jest ,,byle z dala od''. W sumie Twoj
    chlebodawca tez powoli wskakuje na te liste ;))

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 25. Data: 2011-05-24 09:55:03
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    .googlegroups.com...
    wrote:

    >PKO BP tak żeruje na wielu emerytach i rencistach którzy tam mają
    >konta, że masakra..biznes to biznes ale to wręcz nieetyczne jest...

    Ano tak juz jest na tym swiecie ze zeruje sie na najslabszych :]
    Czy to az taki problem zmienic nr rachunku (bank) dla twojej mamy
    skoro pkobp wymaga za to wygorowanych oplat ?
    Jako dobry syn powinienes jej pomoc ;)

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2011-05-24 10:08:55
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 24 May 2011 11:55:03 +0200, Waldek wrote:
    > Czy to az taki problem zmienic nr rachunku (bank) dla twojej mamy
    > skoro pkobp wymaga za to wygorowanych oplat ?

    Nie wiem w jakim wieku jest Mama przedpiscy, ale u mnie jest duzy tzw
    opor materii. Dla osoby 75+, ktora ,,od zawsze'' miala konto w PKO
    zmiana banku od RORa to jest powazna zyciowa decyzja...

    Jezeli ponizej 5mcy Mama oswoi się z Nestorem Pocztowego, to i tak
    wyjdzie taniej bulic ~10zl/mc PKO, niz placic za zmiane za zerowke :-)