eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP - promocja KKRe: PKO BP - promocja KK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.
    news.xs4all.nl!194.109.133.84.MISMATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all
    .nl!xs4all!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!193.201.147.78.MISMATCH!
    feeder.news-service.com!postnews.google.com!a16g2000vbr.googlegroups.com!not-fo
    r-mail
    From: MK <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP - promocja KK
    Date: Thu, 27 May 2010 01:40:53 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 30
    Message-ID: <4...@a...googlegroups.com>
    References: <htjoom$1td$1@news.onet.pl>
    <b...@w...googlegroups.com>
    <6...@e...googlegroups.com>
    <htk6av$e5l$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77.113.181.136
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1274949653 20567 127.0.0.1 (27 May 2010 08:40:53 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 May 2010 08:40:53 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: a16g2000vbr.googlegroups.com; posting-host=77.113.181.136;
    posting-account=RHa75wkAAAB3mRan7EYD7WVXu6-uXJ4r
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR
    2.0.50727; .NET CLR 1.1.4322; InfoPath.2; MS-RTC LM 8; .NET CLR
    3.5.30729; .NET CLR 3.0.30618),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:528466
    [ ukryj nagłówki ]

    On 27 Maj, 00:11, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    >
    > Czytałem o serwisie. Pytanie tylko na co mi serwis skoro karta ma słabą
    > akceptowalność ? 95% mojego użycia kart przypada na PL gdzie spokojnie
    > wystarcza dowolna VISA/MC.
    >

    I co z tego. Widac to nie karta dla Ciebie :).

    > Na kilka tysięcy transakcji przy użyciu KK miałem nieprzyjemność mieć
    > jeden fraud i sprawa zakończyła się dla mnie absolutnie bezboleśnie.
    >

    Ja nie mialem zadnych fraudow, ale zdarzalo mi sie, ze cos sie
    wysypalo w banku, dostawca nie wyslal przesylki/uslugi a karta zostala
    obciazona. Zdazralo mi sie zapomniej wyslac przelew na czas i bank
    naliczyl mi odsetki, DC w takim przypadku nie nalicza :). Jak chce
    dokonac zmian na innych kartach to czesto musze biegac do oddzialu np.
    wypowiedzenie umowy, w przypadku DC wystarczy wyslac maila. W
    przypadku DC tez kurier stawia sie o umowionej godzinie, a karte do
    reki dostaje sie w ciagu 4 dni od wyslania wniosku (poczta!).
    Dla mnie DC kojarzy sie z najlepsze jakoscia obslugi klienta wsrod
    kart, tak jak sp. Fortis Bank Polska wsrod bankow. Tam gdzie zwykle
    dokonuje zakupow nie ma tez problemow z akceptacja DC (AMEXa tez).

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1