  • 11. Data: 2003-01-27 19:57:47
    Temat: Re: PKO BP- wplata na Inteligo (dane odbiorcy)
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Gissbourne" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b1423h$3k9$1@news.tpi.pl...

    > przelewu
    >
    > Na 3 znane mi numery kont wszystkie maja liczbe kontrolna 50

    Wszystkie rachunki w inteligo mają takie cyfry kontrolne.

    Co w żaden sposób nie pomniejsza użyteczności cyfr kontrolnych - w 100%
    spełniają one swą rolę...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 12. Data: 2003-01-27 20:40:22
    Od: l...@p...onet.pl

    hmmmm, chyba sie mylisz.
    wplacalem kase 3 razy i nigdy nie podawalem danych odbiorcy (dyspozycja ustna)
    Nawet jakbym chcial je podac to tego nie chcieli.

  • 13. Data: 2003-01-27 20:58:43
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> wrote in message

    > Chyba trzeba będzie poczekać na ten nowy system informatyczny PKO BP, żeby
    > końcu nabrało to jednolitego kształtu...

    Tak z rok temu na mojej Alma Mater miała prelekcję pani dyrektor pionu
    informatyki PKO BP. Przez półtorej godziny słuchałem o rzeczach, z których
    była najbardziej dumna (jak np. odmiejscowienie rachunku) i nie wierzę, aby
    system informatyczny tego banku nabrał kiedykolwiek jednolitego kształtu ;-)

    Tomek Z.