  • 1. Data: 2009-10-07 18:08:50
    Temat: PKO PP... w mbanku i multi
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    przyznano mi prawa poboru dla akcji PKO, tak się składa, że mam rachunek
    maklerski i w multi i w mbanku,

    w multi, aby z PP skorzystać trzeba zadzwonić na multilinie = żenada,
    natomiast w mbanku jest stosowna procedura w necie ;-)

    jak na bank, ktory chce byc pozycjonowany wyzej to multi dał ciała w tym
    momencie... ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-10-07 19:54:59
    Temat: Re: PKO PP... w mbanku i multi
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał
> [...]
    > natomiast w mbanku jest stosowna procedura w necie ;-)
    >
    > jak na bank, ktory chce byc pozycjonowany wyzej to multi dał ciała w tym

    Jaka jest opłata w mBanku za rachunek maklerski?
    Pozdr.
    A.

  • 3. Data: 2009-10-07 21:17:09
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ffiona" news:hairon$gah$1@news.onet.pl

    > Jaka jest opłata w mBanku za rachunek maklerski?
    > Pozdr.
    > A.

    0 PLN.

  • 4. Data: 2009-10-07 21:27:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > 0 PLN.

    a nie ma jakiegoś zapisu, że jak nie zrobi sie X obrotów to DI BRE może
    pobrać opłatę w wysokości Y?

    coś takiego kojarze, ale z rachunku korzystam aktywnie więc tego rodzaju
    koszty mi nie grożą...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-10-07 21:30:22
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:haj14m$25bv$2@opal.icpnet.pl

    > a nie ma jakiegoś zapisu, że jak nie zrobi sie X obrotów to DI BRE może
    > pobrać opłatę w wysokości Y?
    > coś takiego kojarze, ale z rachunku korzystam aktywnie więc tego rodzaju
    > koszty mi nie grożą...

    Owszem jest, ale tylko na papierze. Znam osoby, które korzystają z emaklera
    sporadycznie albo wcale i nie mają nic potrącane z konta.

  • 6. Data: 2009-10-07 21:34:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Owszem jest, ale tylko na papierze. Znam osoby, które korzystają z emaklera
    > sporadycznie albo wcale i nie mają nic potrącane z konta.

    bo zapis mówi, że opłata MOŻE zostać pobrana...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-10-07 21:41:12
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    > "RobertS" news:haj14m$25bv$2@opal.icpnet.pl

    > Owszem jest, ale tylko na papierze. Znam osoby, które korzystają z
    > emaklera
    > sporadycznie albo wcale i nie mają nic potrącane z konta.

    Ja dopiero raczkuję w internetowym rachunku maklerskim, a mam go w CDM Pekao
    SA.
    60 zł. rocznie mi za to pobierają, choć służy on właściwie tylko do
    pobierania dywidendy z akcji PKO BP.
    Właśnie też mam prawo poboru i się zaczynam w nim rozglądać internetowo, bo
    wcześniej chodziłam tam nogami:)
    I po 5 latach zauważyłam dopiero, że 6 dych rocznie ze mnie ściągają za to.
    Ale - jak ktoś tu już zauważył - kobiety są nieco upośledzone finansowo.
    Nie umiesz - płać!
    Pozdr.
    A.

  • 8. Data: 2009-10-08 05:53:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Ale - jak ktoś tu już zauważył - kobiety są nieco upośledzone finansowo.

    No to zupełnie niepotrzebnie płacisz te 60 zł rocznie...warto chyba
    rozejrzeć się za darmowym kontem, te w mBanku i w Multi mają wszystkie
    podstawowe funkcje.

    Realizujesz czy sprzedajesz PP?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-10-08 06:49:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 08 Oct 2009 07:53:56 +0200, RobertS napisał(a):

    > No to zupełnie niepotrzebnie płacisz te 60 zł rocznie...warto chyba
    > rozejrzeć się za darmowym kontem, te w mBanku i w Multi mają wszystkie
    > podstawowe funkcje.

    Alior też ma darmowy i podobno całkiem niezły z tego co słyszałem tu i
    ówdzie.

    Xenocide

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-10-08 07:00:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 08.10.09 08:49, xbartx pisze:

    > Alior też ma darmowy i podobno całkiem niezły z tego co słyszałem tu i
    > ówdzie.

    I Bossa - darmowa w pakiecie zielonym.

    --
    Pete