  • Data: 2003-05-13 12:00:56
    Temat: POMOZCIE... zamknac konto w pekao...
    Od: "vai" <v...@n...spamuj.mnie.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ... vitam,
    ... prosze szanownych grupowiczow o pomoc... jestem zdesperowany... :>
    ... jestem (nie)szczesliwym posiadaczem konta eurokonto plus w pierwszym
    katowickim oddziale, filia 6 na kosciuszki...
    ... zakladalem konto w wierze, ze bede mogl dostac sie do niego via net...
    owszem - zostalem poinformowany ze jeszcze tego nie ma, ale "na dniach ma
    byc"... no i zalozylem... i zaczeli pobierac zlodziejskie stawki 11,50
    miesiecznie (konto z lutego)
    ... zadzwonilem ladnie do oddzialu zeby powiedziec zeby mi oddali kase,
    poniewaz dostep do konta via net jest w _ofercie_ ja tego dostepu nijak nie
    mam... wiec mam cos za co place wedlug oferty, a co nie spelnia jej
    warunkow... coz...
    ... niezbyt mila pani powiedziala ze nie ma mowy. to ja powiedzialem ze
    pisze reklamacje... a ona mi na to cos w stylu... uwaga.....
    ... "moze sobie pan pisac, i tak trafi do kosza" (!)
    ... co zrobic? moze ktos pomoze napisac mi reklamacje ktora moze jednak do
    kosza nie trafi?
    ... chce jak najszybciej przestac miec cokolwiek do czynienia z tym
    bankiem...
    ... pozdr.
    ... vai (malpka) onet (kropka) pl