  • 1. Data: 2003-05-13 12:00:56
    Temat: POMOZCIE... zamknac konto w pekao...
    Od: "vai" <v...@n...spamuj.mnie.onet.pl>

    ... vitam,
    ... prosze szanownych grupowiczow o pomoc... jestem zdesperowany... :>
    ... jestem (nie)szczesliwym posiadaczem konta eurokonto plus w pierwszym
    katowickim oddziale, filia 6 na kosciuszki...
    ... zakladalem konto w wierze, ze bede mogl dostac sie do niego via net...
    owszem - zostalem poinformowany ze jeszcze tego nie ma, ale "na dniach ma
    byc"... no i zalozylem... i zaczeli pobierac zlodziejskie stawki 11,50
    miesiecznie (konto z lutego)
    ... zadzwonilem ladnie do oddzialu zeby powiedziec zeby mi oddali kase,
    poniewaz dostep do konta via net jest w _ofercie_ ja tego dostepu nijak nie
    mam... wiec mam cos za co place wedlug oferty, a co nie spelnia jej
    warunkow... coz...
    ... niezbyt mila pani powiedziala ze nie ma mowy. to ja powiedzialem ze
    pisze reklamacje... a ona mi na to cos w stylu... uwaga.....
    ... "moze sobie pan pisac, i tak trafi do kosza" (!)
    ... co zrobic? moze ktos pomoze napisac mi reklamacje ktora moze jednak do
    kosza nie trafi?
    ... chce jak najszybciej przestac miec cokolwiek do czynienia z tym
    bankiem...
    ... pozdr.
    ... vai (malpka) onet (kropka) pl

  • 2. Data: 2003-05-13 12:49:03
    Temat: Re: POMOZCIE... zamknac konto w pekao...
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "vai" <v...@n...spamuj.mnie.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > ... "moze sobie pan pisac, i tak trafi do kosza" (!)
    > ... co zrobic? moze ktos pomoze napisac mi reklamacje ktora moze jednak do

    Kiedy zamykalem konto i spytalem, czy moge w razie czego kontaktowac sie
    emailem, moja byla pani konsultantka (Eurokonto VIP) powiedziala, ze Boze
    bron! Podobno wyjasnienie emailem czegos, co przez telefon zabiera 3 minuty,
    oznacza dla niej korespondencje z wydzialem kontroli wewnetrznej, dzialem
    kontroli obslugi klienta, wlasnym szefem itp. itd. - kazdy email jest
    rejestrowany i trzeba pisac sazniste raporty nt. tego co klient chcial i
    dlaczego byl niezadowolony. Wiec moze dowiedz sie, jak nazywa sie ta pani z
    ktora rozmawiales, a nastepnie przeslij gdzie trzeba.Niestety nie wiem jak
    wyglada u nich standardowy adres emailowy, moze ktos na grupie wie.

    > ... chce jak najszybciej przestac miec cokolwiek do czynienia z tym
    > bankiem...

    Witaj w klubie.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 3. Data: 2003-05-13 15:06:31
    Od: "Adam C" <a...@N...gazeta.pl>

    Danio <n...@s...com> napisał(a):
    Namiary na kontakt z bankiem : http://www.pekao.com.pl/kontakt.xml?
    /lang=PL/004378-837777-42973
    Do kogo byś nie napisał i tak trafi w odpowiednie ręce , ale czekanie na
    odpowiedź zajmie Ci około 3 tygodni. Ale warto po moich interwencjach zostałem
    zaproszony do pani dyrektor regionalnego odz. na rozmowę przeprosinową z
    kawką.

  • 4. Data: 2003-05-14 22:30:28
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Adam C wrote:
> [...]

    No proszę :) Jak chcą to umieją się zachować.
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-05-15 01:04:57
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > ktora rozmawiales, a nastepnie przeslij gdzie trzeba.Niestety nie wiem jak
    > wyglada u nich standardowy adres emailowy, moze ktos na grupie wie.

    Az tak cienko jest z tym PeKaO teraz? A ja taam kredyt hipoteczny chce zalatwiac

  • 6. Data: 2003-05-15 07:12:52
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Az tak cienko jest z tym PeKaO teraz? A ja taam kredyt hipoteczny chce
    zalatwiac

    Oj cienko cienko, poczytaj archiwum. I sprawdz oprocentowanie.