  • 1. Data: 2011-06-01 15:46:48
    Temat: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku +6,51 %
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL 2011:

    plan to 100% zysku w skali roku,
    portfel bez zmian skladu od 1 stycznia 2011 do konca 2011 roku.

    CENA ZAKUPU AKCJI to notowania spolek na zakonczenie 2010 roku....czyli wpiszę
    już po zakończeniu sesji.

    Ceny zakupu z godziny 13,30 dnia 31 grudnia 2010:

    Eko Export (EEX)-cena zakupu 8,00 zł,  cena 8,08 zł, zysk +1,00%

    GRUPA PSW (GPH)----- 1,55 zl,  cena 1,76 zł, zysk +13,55%

    IQP (IQP)------------2,76 zl,  cena 2,42, zysk -12,32%

    MCI (MCI)-------------8,60 zł,  cena 7,80 zł, cena -9,30%

    KGHM (KGH)----------173,00 zl,  cena 191,00  zysk +10,40%

    Photon Energy (PHO)------4,25 zł,  cena 3,42,  zysk -19,53%

    SADOVAYA (SGR)-----cena zakupu  13,08 zł, cena  12,20 zł, zysk -6,72%

    GPF CAUSA   cena zakupu 0,04 zł, cena 0,07 zł , zysk +75,00%  (obroty

    imponujace!) zaczynamy powolne wzrosty.

    ZYSK AKTUALNY +6,51%

    kroovka

  • 2. Data: 2011-06-01 22:11:49
    Temat: Re: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku +6,51 %
    Od: przemon <p...@g...com>

    A czemu jak były plecy, to nic nie pisałeś prawie, a jak jest mały zysk,
    to srasz postami na potęgę?

    --
    przemon

  • 3. Data: 2011-06-02 11:09:09
    Od: "Webmaster" <l...@e...pl>

    >A czemu jak były plecy, to nic nie pisałeś prawie, a jak jest mały zysk, to
    >srasz postami na potęgę?

    Pytanei retoryczne i nic nie wnoszace...
    Dla mnie dobrze ze jest kroovka, kiedys zwrocil moja uwage na DROZAPOL
    dzieki czemu mialem prawie 100% zwrotu

    Mysle ze ze spolek o ktorych pisze kroovka warto zwrocic uwage na dwie:
    Photon Energy i SADOVAYA.
    Podcza gdy Niemcy daly sygnal dla atomu to wlasnie wegiel i eko energia
    odegra najwieksza role

    --
    Web

    6173 (20110602) __________

  • 4. Data: 2011-06-02 14:22:46
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Mysle ze ze spolek o ktorych pisze kroovka warto zwrocic uwage na dwie:
    > Photon Energy i SADOVAYA.
    > Podcza gdy Niemcy daly sygnal dla atomu to wlasnie wegiel i eko energia
    > odegra najwieksza role

    A jak islandzkie wulkany albo etna jeszcze ze dwa razy pierdną i przez kilka
    lat będzie sporo pyłu w atmosferze, to photon będzie chodził po 15 groszy.

    --
    AS

  • 5. Data: 2011-06-02 14:42:01
    Od: przemon <p...@g...com>

    W dniu 02.06.2011 13:09, Webmaster pisze:
> [...]
    > Photon Energy i SADOVAYA.
    > Podcza gdy Niemcy daly sygnal dla atomu to wlasnie wegiel i eko energia

    Nie podlizuj się.

    --

    przemon

  • 6. Data: 2011-06-03 05:43:54
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    EEX już jest na tyle przewartościowany (C/Z i C/WK zbyt wysokie), że ta spółka
    musiałaby skokowo zwiększyć przychody i zyski a GFP Causa to przereklamowany
    przez kroovkę przeciętniak.

    Zamiast nich rekomenduję EFH, który jest chyba na finiszu negocjacji z
    szejkami z ZEA i szykuje się do b.silnego i długoterminowego wybicia.
    Ciekawie wygląda również solidny i niedrogi SZAR z New Connect, na którym mamy
    oznaki zmiany trendu na wzrostowy.

    Pozdrawiam,
    Sławek

  • 7. Data: 2011-06-07 21:59:02
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szejkami z ZEA i szykuje się do b.silnego i długoterminowego wybicia.
    > Ciekawie wygląda również solidny i niedrogi SZAR z New Connect, na którym

    czyli co proponujesz?
    brać?

  • 8. Data: 2011-06-08 09:10:38
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Jeżeli potwierdzą się dotychczasowe informacje "Parkietu" oraz to co niedawno
    powiedziała w CNBC Biznes wiceprezes EFH p.Gałązka to deal z inwestorami z
    Dubaju jest już blisko.

    Oznaczałoby to dla EFH stworzenie znacznie lepszych perspektyw rozwoju a dla
    akcjonariuszy okazję do dużego zarobku.

    Zatem bez większego ryzyka można rekomendować kupno akcji EFH po obecnej cenie
    0,94 zł bo mogą to być ostatnie chwile promocji.