  • 1. Data: 2011-06-01 17:24:49
    Temat: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Od: a...@v...pl

> [...]

    > bełkot" oraz "źródło".

    > Kto my? Ja jestem sam, towarzyszu?

    > To jest usenet, a ja nie jestem prawnikiem i specjalistą od wydobywania gazu

    > żeby sporządzać analizy formalno-prawne.

    > Jak każdy normalny człowiek wyrabiam sobie opinie na podstawie dostępnych

    > materiałów.

    > Po to się coś wydobywa żeby na tym zarobić a nie dopłacać, chyba logiczne?

    > Ale odpowiem pytaniem na pytanie, ile więcej musisz zapłacić za gaz rosyjski

    > w porównaniu do innych odbiorców tego samego gazu w Europie?

    > Nie musisz odpowiadać, tu jest odpowiedź:

    dzie/2011-03-02/duze-

> [...]

    > Btw. paranoja w postawie rządu jak i społeczeństwa jest jak najbardziej

    > wskazana bo prowadzi do ostrożności, a tej nigdy za wiele jeśli chodzi o

    > bezpieczeństwo państwa i społeczeństwa.

    > Takie USA na przykład, jedna wielka paranoja, każdy może mieć broń. W

    > ichnich mediach wszędzie pokazują czyhające niebezpieczeństwa, a jednak

    > wielu ludzi na świecie chciałoby tam mieszkać... ba ryzykują nawet życie

    > żeby się tam dostać :D

    > P.S.

    > Normalnie olał bym Twój wpis bo jest pieniacki, ale inny czytelnik mógłby

    Tym ostatnim zdaniem podpisałeś się i określiłeś kto to my. Typowa retoryka
    pisuarów. Najpierw komuś dokopać, a później krzyczeć, że go biją. Ty może nie,
    ale twoje autorytety. Po co biją pianę? Niech kierują sprawę tam gdzie trzeba.
    Ty powtarzając ten bełkot stajesz się nimi. Ty możesz i topić się jak lemingi,
    czy stado bawołów, tylko mnie nie ciąg w bagno. Ja się do ameryki nie wybieram.
    Źródło zdefiniowałem, a plotkarski bełkot, to właśnie pieniactwo nie poparte
    wyliczeniami, dowodami, albo celowo je pomijanie. Tak że nie zarzucaj mi swoich
    postępków.

  • 2. Data: 2011-06-01 17:46:34
    Od: hister <h...@g...com>

    a...@v...pl wrote:

> [...]
    > Tym ostatnim zdaniem podpisałeś się i określiłeś kto to my. Typowa
    > retoryka pisuarów. Najpierw komuś dokopać, a później krzyczeć, że go biją.
    > Ty może nie, ale twoje autorytety. Po co biją pianę? Niech kierują sprawę
    > tam gdzie trzeba. Ty powtarzając ten bełkot stajesz się nimi. Ty możesz i
    > topić się jak lemingi, czy stado bawołów, tylko mnie nie ciąg w bagno. Ja
    > się do ameryki nie wybieram. Źródło zdefiniowałem, a plotkarski bełkot, to
    > właśnie pieniactwo nie poparte wyliczeniami, dowodami, albo celowo je
    > pomijanie. Tak że nie zarzucaj mi swoich postępków.

    No, i to jest dopiero paranoja!
    EOT