eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[PRESS] mBank idzie na wojne (ROR-off) › [PRESS] mBank idzie na wojne (ROR-off)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Maverick <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [PRESS] mBank idzie na wojne (ROR-off)
    Date: Tue, 16 Jun 2009 20:45:36 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <h18p8l$j8v$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 44-to4-1.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1245177941 19743 94.75.96.44 (16 Jun 2009 18:45:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Jun 2009 18:45:41 +0000 (UTC)
    X-User: krzysztofbober
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:490674
    [ ukryj nagłówki ]

    Żeby jeszcze bankozaur sam byl w porzadku dla swoich klientow.



    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,672329
    0,_ROR_off___czyli_mBank_idzie_na_wojne.html

    Szefowie mBanku postanowili porwać się z motyką na księżyc (albo na
    słońce, nie pamiętam jak to szło). Od wtorku zaczynają akcję zachęcania
    klientów, by przenieśli do mBanku swoje konta. I wyprowadzili się od
    coraz droższej konkurencji.

    Projekt ma wdzięczną nazwę "ROR-off" i będzie się składał z trzech
    elementów. Piszę o tym szeptem, bo bank ujawni wszystko dopiero we wtorek.

    Pierwsza część "ROR-off" to zachęcające do rozstania z dotychczasowym
    bankiem, żartobliwe klipy pod zbiorczym tytułem "Szkoła zrywania" i
    plakaty reklamowe z hasłem "Musimy ze sobą skończyć...".

    Druga część kampanii to specjalna strona internetowa www.ror-off.pl, na
    której bank radzi jak możliwie bezkonfliktowo przejść przez
    skomplikowany proces zmiany banku. Trzecia część projektu to infolinia
    dla klientów chcących założyć w mBanku konto. Bank obiecuje, że
    pracownicy call-centre sami zarejestrują na nowym koncie przenoszonego
    klienta wszystkich jego odbiorców przelewów. I pomogą wysłać do
    pracodawcy pismo, by przelewał teraz wynagrodzenie do mBanku.

    Pozornie akcja mBanku trafia na bardzo podatny grunt. Banki na wyścigi
    podwyższają opłaty za konta i karty. Abonamenty podniósł już PKO BP i
    jego główny rywal Pekao (czytaj tutaj). Ale też inne banki - BZ WBK,
    Multibank, a ostatnio Citi Handlowy (o tym tutaj). W tych warunkach
    granie na emocjach klientów, by nie płacili setek złotych rocznie za
    konta w innych bankach, tylko przenieśli się do darmowego mBanku, wydaje
    się być polityką skazaną na sukces.

    Ale wcale tak nie jest. Otóż mBank bierze się za rzecz, która do tej
    pory nie udała się żadnemu bankowi. Polacy są nacją, która bardzo
    niechętnie zmienia swoje przyzwyczajenia. Będziemy narzekać, psioczyć,
    stać w kilometrowych kolejkach, ale banku nie zmienimy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1