    From: "Witold Domienik" <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PRZYGODY Z PRZYZNANIEM KARTY KREDYTOWEJ W MBANKU
    Date: Mon, 15 Sep 2003 14:02:44 +0200

    Złożyłem wniosek o przeniesie karty kredytowej w mBanku.
    Zrezygnowałem z karty w BZ WBK, mBank rozpatrzył mój wniosek pozytywnie.
    Poszedłem na spotkanie z ich agentem, żeby podpisać wniosek i tam dopiero
    zauważyłem, że podczas wypełniania wniosku internetowego musiałem
    (prawdopodobnie) przeoczyć opcję ubezpieczenia kredytu (credit shield),
    który domyślnie jest zaznaczona. W związku z tym agent zaoferował się, że
    wypisze papierowy wniosek z odznaczoną ta opcją. W ten sposób został złożony
    drugi wniosek, który tym razem został odrzucony...
    Jak mi wyjaśniał operator mBanku drugi wniosek został odrzucony "z urzędu",
    gdyż pierwszy "wisiał" jako aktywny.
    Agent obiecał to wyjaśnić, ale już się ze mną nie skonatkował. A operatorzy
    mBanku mają tylko jedną radę: złożyć nowy wniosek. Oczywiście tym razem jest
    to zwykły wniosek (karty kredytowej nie mogę przenieść, bo już jej nie
    mam...) i procedura wypełniania wniosku odrzuca mi go na etapie
    kalkulatora... Dla ułatwienia dodam, że mam w mBanku kredyt odnawialny.
    Uff... To by było tyle moich przykrych przygód z mBankiem.
    Generalnie jestem z nich zadowolony, ale to się stało zdecydowanie mi się
    NIE PODOBA.
    Pozdrawiam.