  • 11. Data: 2010-05-24 07:54:52
    Temat: Re: PZU cd.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Czyli wrzuta.

    Pewien punkt widzenia z którym - w mojej opini - warto się zaponać.

    P.S. Prognozowanie w oparciu o wykres na dzień dzisiejszy w przypadku
    PZU może być mocno utrudnione :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2010-05-24 08:02:44
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Czyli wrzuta.

    PZU może być mocno utrudnione :).

    Nie sądzę.
    PZ są takie same wszędzie i nie ma szans hossy na PZU przy spadkach es.f i
    vice versa.
    Małe są też szanse sztucznego pompowania.
    Czyli mój wniosek taki, że uwaga jest słuszna ogólnie, a jej przypisywanie
    "pod" PZU to wrzuta.
    Może by tak ten pan "punkt widzniea" naniósł debiuty na wykres.
    Co do samego PZU, ogólnie, to jest jak dla mnie skandal i to duży.
    Ale nie akurat ostatnie fakty w postaci wessania forsy poprzez giełdę.

  • 13. Data: 2010-05-24 09:33:18
    Od: "tract" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):
    > Fundamentalnie nieatrakcyjna. Najbliższe perspektywy to duże wypłaty
    > odszkodowań i straty. W przyszłym roku może i zyski, bo się ludzi więcej
    > ubezpieczy.

    Co do wypłat odszkodowań to bym nie przesadzał - tylko poczytał
    o "reasekuracji" (ubezpieczenie ubezpieczycieli). Jak każdy ubezpieczyciel
    tak i PZU ubezpiecza się u innego ubezpiczyciela na wypadek wypłaty
    odszkodowań.
    Poza tym wartość wypłacanych ubezpieczeń to około 1zł na akcję, a PZU już
    spadło z 20zł. Co więcej jak się spojrzymy na transakcje to okazuje się, że
    sprzedają w zasadzie tylko indywidualni inwestorzy - emocje biorą górę, gdy
    słyszą powódź, a grubasy skupują papier.

    Tak więc nie ma co straszyć powodzią, bo to już dawno zostało zdyskontowane
    w cenie akcji, a bardziej należy patrzeć jak się będą zachowywać rynki.

    --
    Tract

  • 14. Data: 2010-05-24 11:40:12
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "tract" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gdy
    > słyszą powódź, a grubasy skupują papier.

    Grubasy skupują, bo muszą. Tak im każe ustawa o OFE. Ta sama ustawa, która
    zabrania im myśleć.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/