eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPZU w Inteligo
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 11. Data: 2003-11-05 13:17:50
    Temat: Re: PZU w Inteligo
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > No właśnie - różne mamy podejścia. Ja cenie sobie kompleksowość.
    > Jak masz dobrego agenta-doradce to wszystko za Ciebie załatwi. Jak
    > będziesz miał szkode to "poprowadzi za reke" co z tym fantem
    > zrobić. Jak masz jakiś problem to dzwonisz. "Twój" agent Cię zna,
    > wie jaką masz sytuację, podchodzi do Ciebie indywidualnie. Jesteś
    > jednostką a nie kolejnym rozmówcą infolionii.

    Hmm, piękne te opisy, szkoda że dotyczą jakiejś rzeczywistości
    alternatywnej. Bo mi się jakoś bardziej kojarzą agenci, którzy kiepsko
    znają nawet ofertę własnej firmy, interesują się jedynie podpisaniem
    umowy a w razie szkody odsyłają do inspektoratu.



  • 12. Data: 2003-11-05 13:26:30
    Temat: Re: PZU w Inteligo
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    tomekk <g...@p...com> wrote:
    > No właśnie - różne mamy podejścia. Ja cenie sobie kompleksowość.
    > Jak masz dobrego agenta-doradce to wszystko za Ciebie załatwi. Jak
    > będziesz miał szkode to "poprowadzi za reke" co z tym fantem zrobić.
    > Jak masz jakiś problem to dzwonisz. "Twój" agent Cię zna, wie jaką
    > masz sytuację, podchodzi do Ciebie indywidualnie. Jesteś jednostką a
    > nie kolejnym rozmówcą infolionii. Cięzko mi się z Tobą rozmawia, bo
    > widze, że tego nie rozumiesz, ale mniejsza z tym.
    > Czasy pani Gieni, która przychodziła ubezpieczyć mieszkanie odchodzą w
    > zapomnienie - wszystko się zmienia, teraz trzeba się znać na wielu
    > innych rzeczach.

    No widzisz - ty mowisz o klientach ktorym 50 zl w te czy w te nie robi
    zadnej roznicy. W moim przypadku 50 zl. to jest - ubezpiecze sie lub nie -
    po prostu nie czuje takiej potrzeby, ale jako, ze strzezonego Pan Bog
    strzeze.
    Ja w PZU mialem tylko kontakt z Pania Gienia - owszem mila i na cale
    szczescie nie doswiadczylem likwidowania szkody. Jednak zauwaz, ze kontat z
    agentem wymaga np - wyciagniecia kasy z bankomatu (ruszasz sie), umowienia
    na konretna godzine (uciazliwe) no i trwa dosc dlugo.
    Wole zrobic to wszystko przez internet, zaplacic karta i najlepiej zapomniec
    na rok.
    Jesli ktos potrzebuje kontaktu z czlowiekiem - jak najbardziej rozumiem i
    nie neguje. Zwlaszcza jesli chodzi o ubezpieczenie na zycie!

    > Tylko nie oglądaj tyle filmów :-)))))))

    ech - ostatnio nie mam czasu ;) Odrobie za jakis czas.

    > ps. też jestem klientem banku internetowego. To jest spoko. Cenię
    > swój czas, ale nie znam się na wszystkim dlatego czasami radzę się
    > fachowców. Ale co będzie jak zastąpią ich automaty? No, ale dość już
    > tego filozofowania :-))))))

    Ano - do doradztwo potrzebni sa ludzie. Czy to w nowego typu placowkach
    bankowych (sprzedaz i doradztwo) czy poprzez telefon.
    Zauwaz - ze wygrywa ten, kto zdola przyciagnac do siebie najwartosciowszych
    klientow. Wiele ubezpieczen to produkt na rynek masowy - wiec liczy sie
    cena. A cena zalezy na rynku masowym w duzej mierze od kosztow
    dystrybucji...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci


  • 13. Data: 2003-11-05 13:31:03
    Temat: Re: PZU w Inteligo
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:87ptg73qf5.fsf@cauchy.softax.local...

    > Hmm, piękne te opisy, szkoda że dotyczą jakiejś rzeczywistości
    > alternatywnej. Bo mi się jakoś bardziej kojarzą agenci, którzy kiepsko
    > znają nawet ofertę własnej firmy, interesują się jedynie podpisaniem
    > umowy a w razie szkody odsyłają do inspektoratu.

    Dzisiaj byłem odebrać badania krwi. Okazało się, ze pani się pomyliła i
    zamiast normalnego badania zrobiła badanie na jakiś bardzo "egzotyczny"
    wskaźnik. A ja nie mam wyników... Ale czy to znaczy, ze wszystkie laborantki
    to roztrzepane lekkoduchy?
    Ja bym nie uagólniał. Równać powinniśmy raczej do najlepszych. Nikt nie
    kazał Ci godzić się z bylejakością tego co nas otacza.
    Na moich materiałach napisałem: Wymagaj więcej.
    Dlaczego nie? Czy nie jesteśmy tego warci? Namawiam - jeśli nie jesteście
    zadowoleni z "fachowca" zmieńcie go!
    Rzeczywistość nie musi być beznadziejna jak program "usterka"

    tomekk
    ps. Mimo najszczerszych chęci także w mojej glowie utrwala się stereotyp -
    tym razem mechanika samochodowego - partacza. jednak ciągle mam nadzieję...



  • 14. Data: 2003-11-05 13:39:10
    Temat: Re: PZU w Inteligo
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:boatq1$hjg$1@news.onet.pl...
    > No widzisz - ty mowisz o klientach ktorym 50 zl w te czy w te nie robi
    > zadnej roznicy.

    Jakby powiedziała moja ciocia - "farmazony" opowiadasz. Co Ty myślisz, że
    jak ktoś ma wiecej pieniędzy to jest lepszy?
    Ty teraz nie masz, ale kiedyś przecież prawdopodobnie bedziesz miał. Twój
    newsletter ma pół tysiąca czytelników. Masz świetną strone. Kiedyś
    znajdziesz w skrzynce zaproszenie na interview i coś się zmieni...

    > W moim przypadku 50 zl. to jest - ubezpiecze sie lub nie -
    > po prostu nie czuje takiej potrzeby, ale jako, ze strzezonego Pan Bog
    > strzeze.

    Tja - są jeszcze tacy co sie afirmują. Bo nieśmiertelni juz powymierali...

    > > Tylko nie oglądaj tyle filmów :-)))))))
    > ech - ostatnio nie mam czasu ;) Odrobie za jakis czas.

    Dobra dobra :-)
    tomekk



  • 15. Data: 2003-11-05 13:54:24
    Temat: Re: PZU w Inteligo
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał:
    > Hmm, piękne te opisy, szkoda że dotyczą jakiejś rzeczywistości
    > alternatywnej. Bo mi się jakoś bardziej kojarzą agenci, którzy kiepsko
    > znają nawet ofertę własnej firmy, interesują się jedynie podpisaniem
    > umowy a w razie szkody odsyłają do inspektoratu.

    Czyli zupełnie tak jak w Inteligo:

    Z kim mogę porozmawiać o szczegółach ubezpieczenia?
    Jeśli nadal masz wątpliwości najlepiej zadzwonić na infolinię PZU: 0 801 100
    007. Możesz też zatelefonować do dowolnego inspektoratu PZU. Konsultanci
    Inteligo nie udzielają informacji o produktach ubezpieczeniowych.
    http://www.inteligo.pl/InfoSite/faq/Pomoc_FAQ_ubezpi
    eczenia.htm


  • 16. Data: 2003-11-05 20:03:27
    Temat: Re: PZU w Inteligo
    Od: "gbieszcz" <g...@g...pl>

    tomekk <g...@p...com> napisał(a):

    > Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    > napisał w wiadomości news:boaqpt$8sl$1@news.onet.pl...

    > No właśnie - różne mamy podejścia. Ja cenie sobie kompleksowość.
    > Jak masz dobrego agenta-doradce to wszystko za Ciebie załatwi. Jak będziesz
    > miał szkode to "poprowadzi za reke" co z tym fantem zrobić. Jak masz jakiś
    > problem to dzwonisz. "Twój" agent Cię zna, wie jaką masz sytuację, podchodzi
    > do Ciebie indywidualnie. Jesteś jednostką a nie kolejnym rozmówcą
    > infolionii. Cięzko mi się z Tobą rozmawia, bo widze, że tego nie rozumiesz,
    > ale mniejsza z tym.
    > Czasy pani Gieni, która przychodziła ubezpieczyć mieszkanie odchodzą w
    > zapomnienie - wszystko się zmienia, teraz trzeba się znać na wielu innych
    > rzeczach.
    >

    Brzmi pieknie - gdybym znal takiego agenta wszystko zalatwialbym przez niego.
    Niestety, mam wrazenie ze typowy agent jest inny i zalezy mu na kliencie do
    momentu zlozenia podpisu na polisie. Kiedys bylem w oddziale CU. Na tablicy
    na korytarzu byl wykres obrazujacy skutecznosc poszczegolnych agentow. Wykres
    mial nazwe "PRODUKCJA KLIENTOW". I to jest przewaznie to, co agent tak
    naprawde robi. Niektore firmy ubezpieczeniowe placa agentom nie od umowy,
    lecz stala stawke miesieczna. Efekt tez nie jest zachecajacy - juz od trzech
    tygodni czekam na symulacje i chyba sie nie doczekam. Coz, strata firmy.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1