eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPZU w InteligoRe: PZU w Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PZU w Inteligo
    Date: Wed, 5 Nov 2003 14:26:30 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 45
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179021013.chello.pl
    Message-ID: <boatq1$hjg$1@news.onet.pl>
    References: <bo7obf$6ag$1@news.onet.pl> <3...@8...210.125.162>
    <bo81le$2tp$1@news.onet.pl> <7...@2...17.128.66>
    <bo8j48$pcr$1@news.onet.pl> <1...@2...17.128.66>
    <boaqpt$8sl$1@news.onet.pl> <2...@2...17.128.66>
    NNTP-Posting-Host: chello062179021013.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1068038785 18032 62.179.21.13 (5 Nov 2003 13:26:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 5 Nov 2003 13:26:25 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:267560
    [ ukryj nagłówki ]

    tomekk <g...@p...com> wrote:
    > No właśnie - różne mamy podejścia. Ja cenie sobie kompleksowość.
    > Jak masz dobrego agenta-doradce to wszystko za Ciebie załatwi. Jak
    > będziesz miał szkode to "poprowadzi za reke" co z tym fantem zrobić.
    > Jak masz jakiś problem to dzwonisz. "Twój" agent Cię zna, wie jaką
    > masz sytuację, podchodzi do Ciebie indywidualnie. Jesteś jednostką a
    > nie kolejnym rozmówcą infolionii. Cięzko mi się z Tobą rozmawia, bo
    > widze, że tego nie rozumiesz, ale mniejsza z tym.
    > Czasy pani Gieni, która przychodziła ubezpieczyć mieszkanie odchodzą w
    > zapomnienie - wszystko się zmienia, teraz trzeba się znać na wielu
    > innych rzeczach.

    No widzisz - ty mowisz o klientach ktorym 50 zl w te czy w te nie robi
    zadnej roznicy. W moim przypadku 50 zl. to jest - ubezpiecze sie lub nie -
    po prostu nie czuje takiej potrzeby, ale jako, ze strzezonego Pan Bog
    strzeze.
    Ja w PZU mialem tylko kontakt z Pania Gienia - owszem mila i na cale
    szczescie nie doswiadczylem likwidowania szkody. Jednak zauwaz, ze kontat z
    agentem wymaga np - wyciagniecia kasy z bankomatu (ruszasz sie), umowienia
    na konretna godzine (uciazliwe) no i trwa dosc dlugo.
    Wole zrobic to wszystko przez internet, zaplacic karta i najlepiej zapomniec
    na rok.
    Jesli ktos potrzebuje kontaktu z czlowiekiem - jak najbardziej rozumiem i
    nie neguje. Zwlaszcza jesli chodzi o ubezpieczenie na zycie!

    > Tylko nie oglądaj tyle filmów :-)))))))

    ech - ostatnio nie mam czasu ;) Odrobie za jakis czas.

    > ps. też jestem klientem banku internetowego. To jest spoko. Cenię
    > swój czas, ale nie znam się na wszystkim dlatego czasami radzę się
    > fachowców. Ale co będzie jak zastąpią ich automaty? No, ale dość już
    > tego filozofowania :-))))))

    Ano - do doradztwo potrzebni sa ludzie. Czy to w nowego typu placowkach
    bankowych (sprzedaz i doradztwo) czy poprzez telefon.
    Zauwaz - ze wygrywa ten, kto zdola przyciagnac do siebie najwartosciowszych
    klientow. Wiele ubezpieczen to produkt na rynek masowy - wiec liczy sie
    cena. A cena zalezy na rynku masowym w duzej mierze od kosztow
    dystrybucji...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1