  • 1. Data: 2009-06-05 14:17:57
    Temat: Panaceum na wymog obrotu na karcie debetowej?
    Od: m...@i...pl

    Coraz wiecej bankow wprowadza minimalne obroty na karcie debetowej
    jako warunek jej bezprowizyjnego uzywania. Od juz dosc dlugiego czasu
    jest w PL oferowana usluga CashBack. Jest ona chyba w wiekszosci
    bankow traktowana jako transakcje bezgotowkowa, sam nigdy z niej nie
    korzystalem, wiec nie jestem pewien... Probowal moze ktos czy
    skorzystanie z tej uslugi jest zaliczane do obrotu zwalniajacego z
    oplaty za korzystanie z karty?

    MK

  • 2. Data: 2009-06-05 14:40:20
    Temat: Re: Panaceum na wymog obrotu na karcie debetowej?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <m...@i...pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...
> [...]
    > korzystalem, wiec nie jestem pewien... Probowal moze ktos czy
    > skorzystanie z tej uslugi jest zaliczane do obrotu zwalniajacego z

    jestes w bledzie, banki zarabiaja na zakupach, gdyz sklep placi prowizje, za
    cashback czesto musisz sam zaplacic.
    Ominiecie oplaty za debetowke nie jest takie proste, najlepszym rozwiazaniem
    jest zmniejszenie ilosci debetowek w portfelu(jak ktos ma kilka kont i karty
    do nich), placenie karta kredyt. (zarabiamy na naszych pieniadzach na
    kontach oszczedn.- np Eurobank 6.06% netto), jezeli juz musimy placic za
    debetowke to np. Alior za 3zl do wszystkich bankomatow (dostajemy jeszcze
    pare zl odsetek na ROR-3.25% netto) i mamy pelna wygode, praktycznie nie
    ponoszac kosztow. Ewentualnie pozostaje poszukac bankow z taka wersja konta,
    ze za debetowke nie placimy (mysle, ze jest tego troche jeszcze na rynku)

  • 3. Data: 2009-06-05 14:45:15
    Od: m...@i...pl

    On 5 Cze, 16:40, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > jestes w bledzie, banki zarabiaja na zakupach, gdyz sklep placi prowizje, za
    > cashback czesto musisz sam zaplacic.

    I co z tego? Probowales tego? Czy wiesze z innych zrodel?

    MK

  • 4. Data: 2009-06-06 07:14:52
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    A jaki widzisz interes dla siebie w oplacie 1,50 zl za wyciagniecie pieniedzy przez
    czashback?
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-06-06 07:42:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "acelnószz" <u...@w...eu> wrote in message news:h0d50k$f0f$1@news.wp.pl...
    A jaki widzisz interes dla siebie w oplacie 1,50 zl za wyciagniecie
    pieniedzy przez czashback?
    JaC

    Np. Multibank wprowadzil oplate za karte debetowa gdy nie wykona sie obrotu
    na 500, oplaty za cashback nie ma... Uwazasz, ze to byloby nieoplacalne?

    MK

  • 6. Data: 2009-06-06 07:49:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 6 Jun 2009 09:42:59 +0200
    "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Np. Multibank wprowadzil oplate za karte debetowa gdy nie wykona sie
    > obrotu na 500, oplaty za cashback nie ma... Uwazasz, ze to byloby
    > nieoplacalne?

    Wychodzi, że pomysł dobry tylko trzeba znaleźć teraz sklep, który robi
    CB a zazwyczaj są to wielkie kołhozy sklepowe, w których zwyczajnie
    traci się czas i samopoczucie ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-06-06 07:54:04
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:20090606094904.731522cf@cartel

    > Wychodzi, że pomysł dobry tylko trzeba znaleźć teraz sklep, który robi
    > CB a zazwyczaj są to wielkie kołhozy sklepowe, w których zwyczajnie
    > traci się czas i samopoczucie ;)

    Pozostają stacje benzynowe i delikatesy Bomi :) W przypadku tych drugich
    trochę drogo, ale czego się nie robi dla kilku butelek dobrego,
    zagranicznego piwka :) A i przy okazji można gotówkę w ramach CB podjąć :)

  • 8. Data: 2009-06-06 09:06:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MK pisze:
> [...]
    >
    > Np. Multibank wprowadzil oplate za karte debetowa gdy nie wykona sie
    > obrotu na 500, oplaty za cashback nie ma... Uwazasz, ze to byloby

    Sadze, ze kwota ta nie bedzie wliczana do obrotow - podobnie jak kwoty
    przelewow z kart kredytowych w chyba wszystkich bankach.

  • 9. Data: 2009-06-06 09:10:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    On Sat, 6 Jun 2009 09:42:59 +0200

    Wychodzi, że pomysł dobry tylko trzeba znaleźć teraz sklep, który robi
    CB a zazwyczaj są to wielkie kołhozy sklepowe, w których zwyczajnie
    traci się czas i samopoczucie ;)

    Hehe... Zabka, o ktorej ostatnio byla tu mowa, chwali sie, ze obsluguje...
    Kupujesz loda za 1,5PLN + cashback 200PLN ;).
    Na stronie VISA PL jest lista punktow obsligujacych cashback...
    http://www.visa.pl/kartydlaciebie/visacashback/cashb
    acktool.jsp

    MK

  • 10. Data: 2009-06-06 09:15:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    > Sadze, ze kwota ta nie bedzie wliczana do obrotow - podobnie jak kwoty
    > przelewow z kart kredytowych w chyba wszystkich bankach.

    Pytalem czy ktos probowal... Przelew z rachunku karty to jednak cos innego,
    bo np. nie dokonuje tego punkt z zewnatrz... Byc moze sam system Multi nie
    jest przystosowany do automatycznego rozpoznawania takiej wyplaty, bo
    prowizje dla nich teraz to cos bardzo waznego... a tu ciagle jej nie ma...
    :).

    MK