  • 1. Data: 2009-06-05 07:05:41
    Temat: Sorbnet dla maluczkich?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Tak sobie przeglądałem TOiP eurobanku i zainteresowała mnie pozycja "przelew
    sorbnet"... dopiero po chwili zwróciłem uwagę na "kwota minimalna 1mln PLN" :)

    Czy którykolwiek bank udostępnia sorbnet dla normalnych kwot przelewów?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2009-06-05 07:18:00
    Temat: Re: Sorbnet dla maluczkich?
    Od: BK <b...@g...com>

    On 5 Cze, 09:05, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
> [...]
    > --
    > Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    > I don't want something I need. I want something I want.

    Tak udostepniaja, kosztuje to 50 zl [+/- w zaleznosci od banku].

  • 3. Data: 2009-06-05 07:43:54
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Czy którykolwiek bank udostępnia sorbnet dla normalnych kwot przelewów?

    Prawie każdy.

  • 4. Data: 2009-06-05 10:02:24
    Od: k...@k...gliwice.pl

    wystarcz że w czwartej linii szczegółów zlecenia wpiszesz słowo
    SORBNET (koniecznie z dużych). A opłaty są od 15 PLN w górę,

    pozdrawiam,

    kaliq

  • 5. Data: 2009-06-05 12:26:35
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    k...@k...gliwice.pl wrote:
    > wystarcz że w czwartej linii szczegółów zlecenia wpiszesz słowo
    > SORBNET (koniecznie z dużych). A opłaty są od 15 PLN w górę,

    W którym konkretnie banku Ci coś takiego zadziałało?

    Poza tym tańszy i o szerszym zakresie godzin jest: http://www.bluecash.pl/

  • 6. Data: 2009-06-05 14:29:37
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 5 Jun 2009 14:26:35 +0200, Miernik napisał(a):
    > W którym konkretnie banku Ci coś takiego zadziałało?
    > Poza tym tańszy i o szerszym zakresie godzin jest: http://www.bluecash.pl/

    Ale nie zastępuje przelewu - odbiorca musiałby mieć tam założone konto,
    fatygować się na tę stronkę... Sorbnet by sprawił że po prostu pieniądze
    trafią na jego konto i już :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2009-06-05 14:43:23
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jun 5, 4:29 pm, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

> [...]
    > --
    > Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    > I don't want something I need. I want something I want.

    Co wiecej taki system obarczony jest ryzykiem - bo jak rozumiem kasa
    przechodzi przez konta, ktorych wlascicielem jest jakas spolka. Niech
    im komornik wskoczy na rachunki i pozamiatane. Po kasie masz.

  • 8. Data: 2009-06-05 14:52:04
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Ale nie zastępuje przelewu - odbiorca musiałby mieć tam założone konto,
    > fatygować się na tę stronkę... Sorbnet by sprawił że po prostu pieniądze
    > trafią na jego konto i już :)

    Nie musi mieć tam konta i nie musi się fatygować na tą stronkę.
    Nawet nadawca nie musi mieć tam konta, można przelew opłacić SMSem
    premium za 1.22 zł, bez zakładania konta. Odbiorca dostaje przelew na
    konto w banku i nigdzie nie musi się fatygować.

  • 9. Data: 2009-06-05 15:53:38
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 5 Jun 2009 16:52:04 +0200, Miernik napisał(a):
    > Nie musi mieć tam konta i nie musi się fatygować na tą stronkę.
    > Nawet nadawca nie musi mieć tam konta, można przelew opłacić SMSem

    Hmm, idea bardzo fajna - ale coś nie do końca działa :)
    Przelałem 1zł (+1zł prowizji) z mBanku do Pekao S.A. - i cisza :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 10. Data: 2009-06-05 16:34:32
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    > Hmm, idea bardzo fajna - ale coś nie do końca działa :)
    > Przelałem 1zł (+1zł prowizji) z mBanku do Pekao S.A. - i cisza :(

    Akurat z mBanku lub Multibanku przelew kosztuje 2.5%, choć sam z mBanku
    nie przelewałem. Wykonałem już tym kilkanaście przelewów, zwykle były
    natychmiast, choć raz zdarzały się opóźnienia kilku godzin, ale to tak
    jednej nocy było.