  • 1. Data: 2009-06-05 12:41:19
    Temat: karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Czy jest sposob na wymiane karty na nowa bez ponoszenia oplat ?
    Na tej co obecnie mam zaczela odchodzic jedna warstwa, co prowadzic bedzie
    do niemoznosci uzycia
    jej w terminalu. Przejdzie to gdy zglosze jako reklamacje ?

    Ktos juz to przerabial?
    P.

    --
    >>> http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
    Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!

  • 2. Data: 2009-06-05 14:25:29
    Temat: Re: karta kredytowa z rybka, wymiana na nowa
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h0b3ph$lfs$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > do niemoznosci uzycia
    > jej w terminalu. Przejdzie to gdy zglosze jako reklamacje ?

    Zgadza się. Karta lekko rozwarstwia się. A do tego podpis się wytarł, więc
    poprawiłem flamastrem i kiepsko to wygląda :)
    Zresztą, to poroniony pomysł wydawać kartę na 3 lata. Używana zużywa się po
    roku.

  • 3. Data: 2009-06-05 14:43:54
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprawiłem flamastrem i kiepsko to wygląda :)
    > Zresztą, to poroniony pomysł wydawać kartę na 3 lata. Używana zużywa się

    wydadza bezplatnie?

  • 4. Data: 2009-06-05 17:03:48
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    wspolna-flaszka.pl pisze:
    > wydadza bezplatnie?

    Kredytową? Za nic. Ale być może zwrócą opłatę (nie wiem czy to promocja
    była w moim przypadku więc nie powiem, że na pewno).

    --
    Raf

  • 5. Data: 2009-06-05 18:00:52
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent wspolna-flaszka.pl nadaje:

    > wydadza bezplatnie?

    Skoro karta się rozwarstwia to będziesz miał dwie karty. Za drugą kartę
    do tego samego konta płacisz oczywiście extra.

  • 6. Data: 2009-06-05 20:21:39
    Od: "Miroro" <m...@t...pl>

> [...]
    > do niemoznosci uzycia
    > jej w terminalu. Przejdzie to gdy zglosze jako reklamacje ?

    u mnie też się sporo rozwarstwiła z góry. Oderwałem ile się dało i obciałem
    żyletką. Mozna było spokojnie kontynuować użytkowanie. Wymieniłem jak
    przyszedł czas. Naszczęście trwało to jakieś pół roku. Wymiana standardowa
    więc bez opłat
    pozdrawiam

    --
    zapraszam do walki http://miroros.mybrute.com

  • 7. Data: 2009-06-05 20:28:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Miroro pisze:
> [...]
    > żyletką. Mozna było spokojnie kontynuować użytkowanie. Wymieniłem jak
    > przyszedł czas. Naszczęście trwało to jakieś pół roku. Wymiana standardowa

    Ile operacji w miesiacu nia robisz, ze tak sie zalatwila?

  • 8. Data: 2009-06-05 20:55:13
    Od: "Bartnick" <a...@P...poczta.onet.pl>

    Cześć,

    > Na tej co obecnie mam zaczela odchodzic jedna warstwa, co prowadzic bedzie
    > do niemoznosci uzycia
    > jej w terminalu. Przejdzie to gdy zglosze jako reklamacje ?
    >
    > Ktos juz to przerabial?

    Mi też się rybka bardzo zniszczyła po nieco ponad roku użytkowania. Po
    zgłoszeniu chcieli mi ją wymienić, ale za 15 zł zgodnie z TOiP. Zagroziłem,
    że zrezygnuję, ale nie pomogło.
    Więc zrezygnowałem i od ręki dostałem kartę Citi Silver BP. Za podobne
    użytkowanie jak rybki (zero bonusów na rybce) uzbierałem sporo punktów BP.
    Starczyło na parę fajnych prezentów z katalogu, a jeszcze można z karty
    opłacać rachunki za mieszkanie itp.
    Moim zdaniem po prostu nie warto trzymać rybki.
    Ale jak się upierasz to ponoć zgłoszenie reklamacji pomaga, powołując się na
    wady fizyczne karty.
    Poszukaj na forum mbanku. Był tam jakiś czas temu taki wątek i paru osobom
    się o ile pamiętam udało.
    Dosyć szczegółowo ludzie opisywali co trzeba zrobić.
    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 9. Data: 2009-06-05 21:33:11
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "krzysztofsf" news:h0bv5j$leg$3@news.wp.pl

    > Ile operacji w miesiacu nia robisz, ze tak sie zalatwila?

    Nie jestem posiadaczem KK z rybunią, ale z wypowiedzi tutaj zamieszczone
    wnioskuję, że jest ona wykonana z takiej samej "technologii" jak debetówki
    mBanku, czyli do d...

    Jakiś czas temu robiłem mały eksperyment (też nie na kredytówkach) i
    porównywałem jak w codziennym użytkowaniu zachowuje się VE wydana przez
    mBank oraz Getin - w podobnym okresie czasu otrzymałem VE z Getinu oraz
    duplikat karty z mBanku. Płaciłem w sklepach i wypłacałem kasę z bankomatu
    na przemian obiema kartami, więc bilans ich "użycia" był w miarę równy. Po
    około dwóch miesiącach VE wydana przez "kwiatka" w moim odczuciu prosiła o
    pomstę do nieba - wytarty numer karty, imię i nazwisko, wyglądu mojego
    podpisu z tyłu karty już nawet nie zamierzam komentować :) Natomiast VE z
    Getinu - kilka rysek i nic więcej. Numer, imię i nazwisko, podpis posiadacza
    z tyłu karty - prawie jak nowe i w tym przypadku prawie nie robi dużej
    różnicy.

    Niestety zbytnie parcie Getinu na pieniądze za jej posiadanie sprawiła, że
    się z ich kartą rozstałem (z lekkim żalem) bo wykonanie oceniam b. wysoko.
    IMHO mBank może się od nich uczyć... ale chyba się nie nauczy bo w cuda nie
    wierzę :)

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2009-06-05 23:16:15
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h0b9s3$l90$1@news.onet.pl>,
    "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > poprawiłem flamastrem i kiepsko to wygląda :)
    > Zresztą, to poroniony pomysł wydawać kartę na 3 lata. Używana zużywa się po

    Ja przerabialem. Wysylaja nowa. Bez dodatkowych oplat.

    TA