  • 21. Data: 2006-02-09 15:45:29
    Temat: Re: PayPal i konto bankowe
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

    > Nie MasterCard, a VISA.
    > W moim przypadku od momentu założenia rachunku do otrzymania karty nie
    > minęły
    > nawet dwa tygodnie.
    Facet z WBK mi mowił że mają Mastercard. jesli chodzi o konto walutowe.

  • 22. Data: 2006-02-09 16:32:30
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Juz znalazłem taniej.
    > Bank BPH.. Otwieram konto walutowe Avista za 20 zl. Miesieczna oplata 5zl.
    > Dostaje Karte VISA.
    Wolisz płacić 20zł + 12*5zł zamiast 25zł rocznie? Hmm, masz dziwne
    pojmowanie "taniości"...
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 23. Data: 2006-02-09 16:34:12
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Facet z WBK mi mowił że mają Mastercard. jesli chodzi o konto walutowe.
    Ale tamto konto jest w EURO. Nie cuduj już, tylko zamów eKARTĘ z mBanku albo
    AlleKartę z BZWBK (o ile masz konto na Allegro) i będziesz miał Visę do
    płatności w Sieci.
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 24. Data: 2006-02-09 17:19:12
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

    > Ale tamto konto jest w EURO. Nie cuduj już, tylko zamów eKARTĘ z mBanku
    > albo AlleKartę z BZWBK (o ile masz konto na Allegro) i będziesz miał Visę
    > do płatności w Sieci.

    Karta VISA i płatności w internecie są mi potrzebne tylko do płatności w
    dolarach.
    Dlatego Mbank odpada bo trzeba płacić 125 zł rocznie. Pozostaje BPH Avista
    (5 zl/mc)

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2006-02-09 17:29:00
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    Tommy napisał(a):
    > Karta VISA i płatności w internecie są mi potrzebne tylko do płatności w
    > dolarach.
    > Dlatego Mbank odpada bo trzeba płacić 125 zł rocznie.

    125 zl? A to dobre.

    Wejdz tu, zmus sie i przeczytaj (najlepiej wszystko) :

    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/ekarta.html

    --
    elephanto

  • 26. Data: 2006-02-09 17:31:24
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Dlatego Mbank odpada bo trzeba płacić 125 zł rocznie.
    A widziałeś TOiP? A widziałeś mojego posta z 14:46? Chyba widziałeś, bo
    nawet odpisałeś, ale chyba nie przeczytałeś zbyt uważnie...
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 27. Data: 2006-02-09 18:12:50
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

    > A widziałeś TOiP? A widziałeś mojego posta z 14:46? Chyba widziałeś, bo
    > nawet odpisałeś, ale chyba nie przeczytałeś zbyt uważnie...
    > --

    Ok sorki już zajarzyłem ((-:
    Tylko nie wiem czym różni się e-karka od eM-karty.
    To chyba jedno i to samo.

  • 28. Data: 2006-02-09 18:30:09
    Od: sobate <s...@s...pl>

    Jeszcze jest VE inteligo płatna 12 zł rocznie, bez przewalutowywania w
    dolarach.

  • 29. Data: 2006-02-09 18:36:30
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    Tommy napisał(a):

    > Ok sorki już zajarzyłem ((-:
    > Tylko nie wiem czym różni się e-karka od eM-karty.
    > To chyba jedno i to samo.

    Ale czytac ze zrozumieniem umiesz?

    --
    elephanto

  • 30. Data: 2006-02-09 18:37:02
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

    > Jeszcze jest VE inteligo płatna 12 zł rocznie, bez przewalutowywania w
    > dolarach.

    Mam już jednak konto w Mbanku wiec wygodniej bedzie mi już mieć eKarte tam.
    Poza tym nie bede musial latac do kantora po zielone.