  • 1. Data: 2006-02-09 00:50:15
    Temat: WBK i okno pop-up Alerty24
    Od: "PolandMET" <k...@a...net.pl>

    Witam.
    To ze nie place za obsluge konta to nie powod zeby mnie bombardowac
    kretynskim oknem za kazdym razem jak sie loguje do konta.
    Mozna to jakos wylaczyc ? Nie chce ich Alertow i basta a oni w kolko mi
    jakies spamy podsylaja

  • 2. Data: 2006-02-09 07:11:46
    Temat: Re: WBK i okno pop-up Alerty24
    Od: Bartlomiej Lidke <o...@r...cy.rot13.invalid>

    PolandMET <k...@a...net.pl> wrote:
    > Mozna to jakos wylaczyc ?

    zablokuj popupy w przegladarce

    --
    butthead
    o 'Niesmiertelnym' (c) Pleciucha:

  • 3. Data: 2006-02-09 07:13:16
    Od: "van den KEMP" <m...@o...NOSPAM.pl>

    > zablokuj popupy w przegladarce

    Blokady obsluguje tylko IE

    kemp

  • 4. Data: 2006-02-09 10:35:26
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    van den KEMP napisał:

    > Blokady obsluguje tylko IE

    A o Operze / Mozilli / Firefoksie słyszał? |-> www.browsehappy.pl

    K.

  • 5. Data: 2006-02-09 10:47:46
    Od: "van den KEMP" <m...@o...NOSPAM.pl>

    > A o Operze / Mozilli / Firefoksie słyszał?

    Tak, ale tam blokady nie działają w pełni i dlatego używam IE

    jk

  • 6. Data: 2006-02-09 11:31:29
    Od: "PolandMET" <k...@a...net.pl>

    Użytkownik "van den KEMP" <m...@o...NOSPAM.pl> napisał w
    wiadomości news:dsf6n2$pk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tak, ale tam blokady nie działają w pełni i dlatego używam IE

    a jak sie blokuje w IE ?
    Bo nie znalazlem takiej opcji

  • 7. Data: 2006-02-09 11:35:03
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    van den KEMP napisał:

    > Tak, ale tam blokady nie działają w pełni i dlatego używam IE

    Nie wiem jak jest w IE z blokadą, bo nie używam, ale wiem, że niektóre
    okna pop-up wywoływane są skryptami Java a nie tylko zwykłym dodaniem
    przekierowania na nowe okno. W Firefoksie (oprócz włączonej blokady
    wyskakujących okienek) mam wtyczkę, która dla wybranych witryn blokuje
    także okna pop-up z JavaScript.

    K.

  • 8. Data: 2006-02-09 11:40:50
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    PolandMET napisał:

    > a jak sie blokuje w IE ?
    > Bo nie znalazlem takiej opcji

    Trzeba mieć Windows XP i Service Pack 2 - wtedy w ustawieniach Internet
    Explorera pojawia się opcja "blokuj wyskakujące okienka".

    K.

  • 9. Data: 2006-02-10 14:15:22
    Od: "PolandMET" <k...@a...net.pl>

    > Trzeba mieć Windows XP i Service Pack 2 - wtedy w ustawieniach Internet
    > Explorera pojawia się opcja "blokuj wyskakujące okienka".

    kurna nie mam takiej opcji
    W WIN Update mi mowi ze mam SP2
    zas w IE6 pisze wersja aktualizacji SP1
    zas nr wersji to IE 6.0.2800.1106..xpsp2

  • 10. Data: 2006-02-11 01:10:05
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    PolandMET napisał:

    > kurna nie mam takiej opcji
    > W WIN Update mi mowi ze mam SP2
    > zas w IE6 pisze wersja aktualizacji SP1
    > zas nr wersji to IE 6.0.2800.1106..xpsp2

    Przeczytaj ten dokument -
    http://www.microsoft.com/windowsxp/sp2/ieoeoverview.
    mspx Powinien Ci
    trochę objaśnić co i jak z tym Internet Explorerem i Service Packiem.

    K.