  • Data: 2009-08-15 09:17:37
    Temat: PayPass i PayWave - zgodność terminali.
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    Zwracam się do Was z następującym pytaniem:
    Czy terminale obsługujące karty PayPass są kompatybilne z kartami
    PayWave i na odwrót?

    Zamówiłem kartę MC PayPass w Aliorze i czekam na wysyłkę.

    Z tego, co udało mi się sprawdzić ista punktów akceptujących
    PayPass w Polsce nie jest zbyt wielka

    http://www.paypass.pl/lite/gdzie_moge_placic.html

    Natomiast lista punktów akceptujących PayWave jest nieco dłuższa,
    tak jak to podane na stronie:

    http://www.visa.pl/kartydlaciebie/visapaywave/visapa
    ywavewpolsce/main.jsp

    W związku z tym, zastanawiam się, czy będę mógł płacić kartą PayPass
    w punktach akceptujących PayWave ??

    Czy ktoś z Was miał to okazję sprawdzić?

    Z góry dzięki za pomoc
    Grzesiek