  • Data: 2009-08-15 21:16:46
    Temat: Re: PayPass i PayWave - zgodność terminali.
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:a81c5edd-4852-4f04-9582-b07734b33771@24g2000yqm
    .googlegroups.com

    > Wez sie Pan zdecyduj, czy chcesz Pan superbezpieczny system, ktory
    > dziala wylacznie w Europie (V PAY), czy mniej bezpieczny, za to
    > globalny (payWave). :) Na razie taki mamy wybor.

    Nie chcę lokalnego systemu, ale globalny jednak czy to musi by PP czy PW?
    Przecież z wykorzystaniem obecnych kart też można osiągnąć zamierzony cel.
    I chyba przykład z Twojego podwórka:
    http://www.youtube.com/watch?v=Xy_PxLw1B_c
    Nie wiem czy to płatność wygląda tak szybko jak filmiku (w końcu to reklama)
    ale jak widać da się bez konieczności instalowania nowych terminali itp. ;)

    Pozdrawiam
    Valdi - "karciana konserwa" :)