eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPaypass - porażkaPaypass - porażka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Piotr Gralak <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Paypass - porażka
    Date: Sun, 08 Mar 2009 11:14:06 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <gp05ph$fu$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.254.144.18
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1236507250 510 94.254.144.18 (8 Mar 2009 10:14:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Mar 2009 10:14:10 +0000 (UTC)
    X-User: gral74
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:478345
    [ ukryj nagłówki ]

    Chcąc być nowoczesnym nabyłem drogą kupna wubekowskiego paypassa
    zbliżeniowego. Naładowałem i ruszyłem na łowy.

    Podejście pierwsze - McDonald's mcdrive: czy mogę zapłacić kartą
    zbliżeniową? pytam wręczając motylka. tak oczywiście, odpowiada miła
    pani, po czym wtyka kartę w zwykły terminal i podaje pinpad... go
    away... myślę sobie i wyjmuję gotówkę. nie po to kupiłem contact card
    żeby zapamiętywać pin.
    Podejście drugie - coffee heaven. czytniki tak zakurzone, że nie wróży
    to nic dobrego. i słusznie. pomimo zebranego konsylium 3 pań nie udało
    się przeprowadzić transakcji. nawet udało się piknąć, ale zaraz potem
    pojawiał się napis: transakcja anulowana. panie poddały się a ja
    wyciągnąłem gotówkę.
    Podejście trzecie - McDonald's, tym razem nie mcdive. Stado czytników
    prezentuje się dumnie (niezakurzone!), a pani nawet wie co to karta
    zbliżeniowa. Prosi o przejście do innego czytnika, bo ten akurat nie
    działa. Niestety ten drugi też nie (lub pani nie potrafi go uruchomić).
    Pani nie zaprasza do spróbowania w trzecim. Wyciągam gotówkę.

    Mam dość. Odszukam PIN i przy najbliższej okazji zużyję całą zawartość
    karty na Neste. Kartę wsadzę do klaserka i zapomnę. Choć właściwie
    powinienem odesłać do WBK z żądaniem zwrotu 20 PLN.
    Wieszczę tej technologii rychłą śmierć.

    PG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1