  • 1. Data: 2008-05-05 14:58:29
    Temat: [Pekao S.A.] Zmiana numeru tel. kom. do jednorazowych haseł sms
    Od: Bartosz <w...@w...wsygnaturce>

    Potrzebuję zmienić numer telefonu komórkowego na który będą przychodziły
    hasła sms. Sprawa o tyle wygląda że kilka tyg. temu zmieniałem numer
    tel. stacjonarnego i gdy to zrobiłem pojawiła się informacja że wkrótce
    skontaktuje się ze mną na tel. kom. osoba z Pekao S.A. aby potwierdzić
    zmianę numeru. Wszystko ładnie pięknie. W moim przypadku się to o tyle
    komplikuje że zarządzam jeszcze jednym kontem Pekao S.A. mojej
    szwagierki która od kilku lat jest w Stanach i też chciałem zmienić na
    jej koncie mój aktualny numer tel. kom.. na nowy. W związku z tym
    kieruję pytanie do Was. Czy tak jak w przypadku zmiany nr. tel.
    stacjonarnego będzie ktoś z Pekao S.A. dzwonił do mnie aby potwierdzić
    zmianę numeru tel. kom. do haseł sms?

    Pzdr.
    Bartosz

  • 2. Data: 2008-05-05 15:56:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Bartosz wrote:
> [...]
    > kieruję pytanie do Was. Czy tak jak w przypadku zmiany nr. tel.
    > stacjonarnego będzie ktoś z Pekao S.A. dzwonił do mnie aby potwierdzić

    tak.

  • 3. Data: 2008-05-06 05:29:21
    Od: "Ryba" <t...@b...tlen.pl>

    Użytkownik "Bartosz" <w...@w...wsygnaturce> napisał w
    wiadomości news:fvn7d4$svq$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > S.A. dzwonił do mnie aby potwierdzić zmianę numeru tel. kom. do haseł sms?

    Witam

    Jesli stary numer jest juz nieaktualny to czeka Cie wizyta w oddziale.
    Przechodzilem to i to dwa razy.

    Jak bedziesz w oddziale to przypilnuj zeby zmienili Ci od razu
    nr telefonu kontaktowego. Ja musialem isc drugi raz jak chcialem
    zmienic limit wyplat z konta. Wtedy okazalo sie ze numer
    kontaktowy nie zostal zmieniony razem z PeKaOsms.

    Ryba