  • 1. Data: 2003-05-06 08:29:57
    Temat: [Pekao SA] Miarka się przebrała (długie)
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Mam ci ja w Żubrobanku Eurokonto typu zaskórniak, które służy jako
    rachunek zapasowy i wykonuję na nim 2 - 3 operacje w miesiącu. Wczoraj
    naszło mnie na taką operację (wypłata gotówki w oddziale), jako że PIN
    do karty Maestro czemuś nie chce działać.
    Poszedłem sobie rano do oddziału przy KEN 97 w Warszawie, a tu przykra
    niespodzianka: w poniedziałki czynne od 12:00. No cóż, myślę sobie,
    daleko nie mam - pójdę przed zamknięciem. Tak więc poszedłem przed
    19:00, odstałem swoje w kolejce i idę do kasy. I słyszę: Nie można się
    połączyć, pewnie pański oddział jest już zamknięty. Niech pan spróbuje w
    bankomacie.
    Zagotowało się we mnie i przyszło mi dużo brzydkich słów do głowy, ale
    powstrzymałem się od awantury; w końcu kasjerka nie jest winna. Dzisiaj
    czeka mnie kolejny spacer do oddziału.

    Wybaczyłem im problemy z kartą. Wybaczyłem problemy z PIN-em, jak już
    kartę dostałem. Wybaczyłem im ostatnie podwyżki oraz nieprofesjonalną
    obsługę jak dzwonili do mnie. Wsystko z sentymentu, bo miałem konto
    jeszcze w BDK. Ale właśnie nadszedł czas, aby podziękować im za usługi.

    Pytanie do grupowiczów: czy w zamian polecicie Kredyt Bank, czy PKO BP
    SA?
    Te dwa banki oprócz Pekao mają oddziały w moim rodzinnym mieście, gdzie
    chcę mieć oddział macierzysty. Potrzebuję odmiejscowionego rachunku z
    bezpłatnymi operacjami w kasie i w miarę tanim prowadzeniem, mile
    widziana karta bankomatowa dowolnego systemu (niedroga w obsłudze).
    Dostęp przez internet i telefon chętnie widziany, acz niekonieczny;
    najbardziej zależy mi na bezproblemowym dostępie do gotówki w każdym
    oddziale - i stąd pytanie o opinie użytkowników.

    Co radzicie?

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 2. Data: 2003-05-06 08:51:26
    Temat: Re: [Pekao SA] Miarka się przebrała (długie)
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in message

    > I słyszę: Nie można się
    > połączyć, pewnie pański oddział jest już zamknięty. Niech pan spróbuje w
    > bankomacie.

    What???!!! Przeciez po to jest odmiejscowienie rachunku, zebys mogl wyplacic
    w dowolnym oddziale. Niegdy mi sie to nie zdarzylo kiedy mialem tam konto.

    > Pytanie do grupowiczów: czy w zamian polecicie Kredyt Bank, czy PKO BP
    > SA?

    Hm, w takim razie chyba PKO, bo ma wiecej oddzialow.
    Chociaz ja sie przenioslem do Multi i bardzo sobie chwale. Wizyty w oddziale
    sa sporadyczne, wszystko prawie przez Internet, konto tylko 3PLN/mies,
    oprocentowanie chyba 6x wieksze niz w Pekao, kredyt w rachunku o 40% tanszy
    niz w Pekao, Euronety tak samo za darmo. Przemysl czy _musisz_ miec oddzial
    w poblizu domu.

    A poza tym to witaj w klubie rozwiedzionych z Pekao ;-)

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 3. Data: 2003-05-06 09:23:21
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Danio wrote:
> [...]

    Otóż to - też się zdziwiłem. I była to kropla która przepełniła
    kielich...

    [...]

    Właśnie o to chodzi - to ma być konto zaskórniak z dużą ilością
    oddziałów. Jako podstawowe używam Integrum BGŻ i też sobie chwalę.
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-05-08 08:04:30
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    > What???!!! Przeciez po to jest odmiejscowienie rachunku, zebys mogl
    > wyplacic w dowolnym oddziale. Niegdy mi sie to nie zdarzylo kiedy mialem
    > tam konto.

    Heh, kiedy ja mialem tam konto, to odmiejscowienie mialem miedzy oddzialem i
    filia tego oddzialu. Poza tymi miejscami to zadnych operacji w obcym oddziale
    (moze poza wyplata z IKM) na koncie wykonac sie nie dalo. Niezla uzytecznosc
    ;)

    PKO BP... ja sie jakos nie moge przekonac do ich kolejek, czy chocby nawet
    takich "drobiazgow" ze nawet najwieksze oddzialy w miescie (Poznan) nie maja
    klimy i zaduch tam straszny. Nie mam sumienia polecac tego...

    --
    <xml:sig name="Adam" />

  • 5. Data: 2003-05-08 11:22:18
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > klimy i zaduch tam straszny. Nie mam sumienia polecac tego...
    >

    > Nie wszędzie jest w Banku Polskim PKO jak opisujesz. Nie musisz stać w
    kolejkach. Masz karte , ogromną sieć bankomatów / w tym depozytowych - do
    wykonania tam wpłaty i złożenia przelewu/. Konto masz odumiejscowione
    Zlecenia stałe wykonywane przez pracowników, a nie automatycznie. Wypłata
    w kasie wykonywana jest na dyspozycję ustną. Masz czytnik i drukujesz sobie
    bezpłatnie wydruk Itd itp .W każdym razie PKO BP nie jest bankiem najgorszym,
    lecz coraz lepszym, jego Superkonto /właściwie cały pakiet/ jest atrakcyjne.
    Dodam, że PKO BP ma też Inteligo najtańszy bank elektroniczny /nr 2 na rynku
    - pod względem liczby klientów/.

  • 6. Data: 2003-05-08 12:24:54
    Od: k...@w...pl

    >  kolejkach.

    grunt to optymizm:)

    Masz karte , ogromną sieć bankomatów / w tym depozytowych - do
    >  wykonania tam wpłaty i złożenia przelewu/.  Konto masz odumiejscowione

    bzdura, nie wszędzie i ciągle jakieś "pseudo błędy systemu" i to w jednym
    Wrocławiu, boje się mysleć jak jest w mniejszych miastach

    >  Zlecenia stałe wykonywane przez pracowników, a nie automatycznie. Wypłata
    >  w kasie wykonywana jest na dyspozycję ustną. Masz czytnik i drukujesz sobie
    >  bezpłatnie wydruk Itd itp.
    nigdy mi nie było dane z tego korzystać, bo widziałam mnóstwo ludzi klnących na
    te ciągle się zawieszające urządzenia, a to papieru brak, a to stała awaria...
    itp.

    > W każdym razie PKO BP nie jest bankiem najgorszym,

    może i nie

    >  lecz coraz lepszym, jego Superkonto /właściwie cały pakiet/ jest atrakcyjne.
    >  Dodam, że PKO BP ma też Inteligo najtańszy bank elektroniczny /nr 2 na rynku
    >  - pod względem liczby klientów/.

    a nie przesadzasz czasem?!?!?!?
    od kiedy to inteligo jest tansze od mBanku???
    pomysl troche zanim napiszesz

    ja również,
    ktoś już Ci tu kiedys mądrze napisał: jeśli chcesz tak namawiac ludzi do PKO
    BP, to robisz tym więcej szkody niż pożytku
    opanuj sie z tą nachalnością

    Karolina

  • 7. Data: 2003-05-08 12:27:30
    Od: k...@w...pl

> [...]
    > najbardziej zależy mi na bezproblemowym dostępie do gotówki w każdym
    > oddziale - i stąd pytanie o opinie użytkowników.

    ja bym poleciła Kredyt Bank, mam tam konto od kilku lat, od czasu wprowadzenia
    KB24 nie byłam w oddziale więcej niż 2 razy
    jest wygodnie i ja jestem zadowolona
    ale każdy ma prawo do własnego zdania

    pozdrawiam serdecznie
    Karolina

  • 8. Data: 2003-05-10 16:18:56
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > Dodam, że PKO BP ma też Inteligo najtańszy bank elektroniczny

    RRRRRROTFL! Najtanszy bank elektroniczny?
    Zaraz Stachu (pracownik PKO BP) bedzie wmawial, ze 99gr za przelew to mniej
    niz 0gr za taki sam przelew (chociazby w LG czy mBanku)

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )