  • 1. Data: 2003-05-06 08:16:02
    Temat: karta mBanku a ust. o kredycie konsumenckim
    Od: g...@p...onet.pl

    Gdzie moge znalezc na stronie mBanku rzeczywisty koszt kredytu? Chyba wymaga
    tego ustawa o kredycie konsumenckim.
    Nie rozumiem zupelnie sformulowania ze mBank oferuje wyjatkowa oferte w
    zakresie kart wypuklych. 1500 zl dochodu netto to jest praktycznie w kazdym
    banku. A oprocentowania Visa Classic nie moge znalezc co przyznaje ze wstydem...

  • 2. Data: 2003-05-06 08:32:25
    Temat: Re: karta mBanku a ust. o kredycie konsumenckim
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

> [...]
    kazdym
    > banku. A oprocentowania Visa Classic nie moge znalezc co przyznaje ze

    KARTY KREDYTOWE
    Oprocentowanie kredytu na karcie kredytowej:
    Visa Electron 17 %
    Visa Classic 19 %
    Visa Gold 24 %
    Oprocentowanie karne 35 %

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-05-06 16:25:58
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > zakresie kart wypuklych. 1500 zl dochodu netto to jest praktycznie w kazdym
    > banku. A oprocentowania Visa Classic nie moge znalezc co przyznaje ze

    Drogi Kolego. Pomyliłeś chyba listy. Tutaj panuje powszechne uwielbienie do
    KAŻDEGO produktu mBanku. Kto by się zajmował takimi drobiazgami jak Ustawa o
    kredycie konsumenckim. Jak coś jest mbanku, to jest NAJLEPSZE. Pamiętaj o tym.

  • 4. Data: 2003-05-06 16:39:34
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > uwielbienie do KAŻDEGO produktu mBanku. Kto by się zajmował takimi
    > drobiazgami jak Ustawa o kredycie konsumenckim. Jak coś jest mbanku,

    Oj tensor - nawet żarty Ci średnio wychodzą - to już lepiej naganiaj
    kredytobiorców mieszkaniowych
    w KB ;-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-05-06 16:49:36
    Od: t...@p...onet.pl

    > Oj tensor - nawet żarty Ci średnio wychodzą - to już lepiej naganiaj
    > kredytobiorców mieszkaniowych w KB ;-)))))
> [...]
    Czyżbyś uważała, że Ustawa nie dotyczy kart kredytowych!!

  • 6. Data: 2003-05-06 16:56:26
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
    [...]

> [...]
    > kredycie konsumenckim. Jak coś jest mbanku, to jest NAJLEPSZE. Pamiętaj o tym.

    Stajesz się nudny. (chyba 2 raz Ci to mówię)

    KJ

  • 7. Data: 2003-05-06 17:53:56
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    g...@p...onet.pl wrote:
    > Gdzie moge znalezc na stronie mBanku rzeczywisty koszt kredytu? Chyba wymaga
    > tego ustawa o kredycie konsumenckim.
    Nie. Nie wymaga.

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2003-05-06 18:07:02
    Od: t...@p...onet.pl

    > Nie. Nie wymaga.

    To dlaczego inne banki podają - bo tak kochają swoich klientów. Tensor1.

  • 9. Data: 2003-05-06 19:17:22
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Czyżbyś uważała, że Ustawa nie dotyczy kart kredytowych!!

    Nie, nie uważam i nic takiego nie napisałam. Bądź tak łaskawy i nie wkładaj
    mi tego pod palce, czego sama nie napisałam. Aha! Zastanów się trochę
    dlaczego tyle osób nudzą Twoje posty - otóż nie dlatego, że tu się zalęgło
    jakieś Koło Miłośników BRE i Klub Sympatyków Oprocentowania Ustalanego Przez
    Prezesów, ale dlatego że do znudzenia powtarzasz 2 rodzaje postów - jeden o
    wspaniałych kredytach w KB (o obecnych stratach KB dyskutowałeś z mniejszym
    zapałem) oraz o paskudnym BRE (o ich zeszłorocznych stratach rozpisywałeś
    się za to obszernie). Już Ci pisałam - to nudne.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-05-06 19:49:20
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 6 May 2003 17:53:56 +0000 (UTC), Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
    napisał:

    > Nie. Nie wymaga.

    Zdecydowanie ambitne stwierdzenie. To po co na dwoch umowach z roznych
    bankow mam wpisana taka pozycje? Z nudow koledzy bankowcy sobie wpisali?
    Kredyt wyplacany karta nie jest kredytem konsumenckim?

    M.