eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Pekao SA hotline
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2004-11-23 16:55:33
    Temat: Pekao SA hotline
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Czy Pekao SA ma hotline, przez która moge się połączyc z ichniejszym
    konsultantem ? Zaznaczam, ze nie chodzi mi o 801 365 365. Chce zadzownic z
    komórki, a na 801 jest zimlok-blokada :-)






  • 2. Data: 2004-11-23 16:57:47
    Temat: Re: Pekao SA hotline
    Od: "Zeus" <z...@f...de>


    Użytkownik "Zeus" <z...@f...de> napisał w wiadomości
    news:cnvq22$bjl$1@news.onet.pl...
    > Czy Pekao SA ma hotline, przez która moge się połączyc z ichniejszym
    > konsultantem ? Zaznaczam, ze nie chodzi mi o 801 365 365. Chce zadzownic z
    > komórki, a na 801 jest zimlok-blokada :-)
    >
    OK, juz znalazłem
    http://www.pekao.com.pl/kontakts1.xml?/lang=PL/20415
    5-880487-82326




  • 3. Data: 2004-11-23 17:03:15
    Temat: Re: Pekao SA hotline
    Od: "dziewczyna_policjanta" <j...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Zeus" <z...@f...de> napisał w wiadomości
    news:cnvq22$bjl$1@news.onet.pl...
    > Czy Pekao SA ma hotline, przez która moge się połączyc z ichniejszym
    > konsultantem ? Zaznaczam, ze nie chodzi mi o 801 365 365. Chce zadzownic z
    > komórki, a na 801 jest zimlok-blokada :-)

    Hotline funkcjonuje pod numerem wspomnianym przez Ciebie 0 801 365 365. Jest
    jeszcze bezpłatny numer 0 800 380 380, ale to dla użytkowników Pekao24 i z
    automatem sobie możesz tylko postukać w klawiaturkę.

    Pozdrawiam, Ela




  • 4. Data: 2004-11-23 19:49:37
    Temat: Re: Pekao SA hotline
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 18:03:15 +0100, dziewczyna_policjanta napisał(a)
    w <news:cnvqbt$1pq$1@news.onet.pl>:

    > Jest
    > jeszcze bezpłatny numer 0 800 380 380, ale to dla użytkowników Pekao24 i z
    > automatem sobie możesz tylko postukać w klawiaturkę.

    Możesz również połączyć się z konsultantem - zresztą IMVHO zdecydowanie
    bardziej kompetentni ludzie od pracowników w oddziałach. Choć ostatnio
    chyba i call-center objęły oszczędności, bo obsługa robi się coraz
    gorsza.

    Krzysztof

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1