  • 1. Data: 2004-11-23 14:08:48
    Temat: wypowiedzenia umowy o KK -mBank - porazka
    Od: "andrzej" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam
    wypowiedzialem trzy tygodnie temu umowe z mBankiem o korzystanie z karty kredytowej i
    w dniu
    kiedy wyslalem poczta i faxem wypowiedzenie umowy zamowilem potwierdzenie przyjecia
    wypowiedzenia...
    akceptuje fakt iz zanim wypowiedzenie dotrze do banku i otrzymam potwierdzenie potrwa
    to kilka
    dni ale ile mozna czekac po tygodniu czasu jak wyslalem wypowiedzenie telefonicznie
    zamowilem
    ponownie (przyppomnialem sie ze zamawialem) potwierdzenie wypowiedzenia umowy. Pani
    przesympatycznym glosem poinformowala mnie ze takie potwierdzenie zostanie wyslane do
    mnie do
    10 dni po otrzymaniu dyspozycji... musialem wiec czekac.
    po 10 dniach zadzwonilem ponownie gdyz wydawalo mi sie ze wyslanie takiego
    potwierdzenia
    kosztuje 15 pln a ja na swoim rachunku nie odnotowalem zadnego potracenia na taka
    kwote wiec
    uznalem iz zapewne jeszcze nie wyslali... Co sie okazalo, (znow od przemilego glosu)
    uslyszalem ze
    poteirdzenie zostanie niezwlocznie wyslane. Dzwonilem nastepnie 14-ego dnia od
    momentu kiedy
    zamowilem potwierdzenie i co uslyszalem? ze potwierdzenie takowe zostanie juz
    naprawde
    niezwlocznie wyslane (najpozniej w poniedzialek, bo dzwonilem w piatek). Dzis jest
    wtorek,
    dzwonilem ponownie i znou uslyszalem te same zapewnienia...
    Mam juz tego dosyc!!!
    Czy to jest normalne? ze nie moge zamknac karty kredytowej z dnia na dzien? (wszelkie
    zadluzenia
    uregulowalem zanim wyslalem wypowiedzenie) skoro wyslanie do klienta potwierdzenia
    przyjecia
    wypowiedzenia umowy zajmuje im tyle czasu to zaczynam powatpiewac ze uda mi sie
    uzyskac
    potwierdzenie zamkniecia karty kredytowej w ciagu 90 dni (wg oficjalnego stanowiska
    teleoperatora i
    specjalisty ds KK - musi to tyle trwac)

    od czasu kiedy w formalnosciach nieodzowny jest kontakt z mBankiem przez
    teleoperatorow i
    specjalistow (chyba samozwanczych...) zaczynam sie zrazac do tej instytucji...

    sam rachunek ekonto nie sprawial mi dotad zadnych niemilych wrazen...

    Jak dla mnie duzym problemem mBanku w obsludze klientow jest etap kiedy mamy do
    czynienia z
    czynnikiem ludzkim - NIEFACHOWA I POZBAWIONA ODPOWIEDZIALNOSCI KADRA
    PSEUDOSPECJALISTOW I NIEDOINFORMOWANYCH TELEOPERATOROW

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-23 14:20:17
    Temat: Re: wypowiedzenia umowy o KK -mBank - porazka
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    andrzej wrote:
> [...]
    > karty kredytowej i w dniu
    > kiedy wyslalem poczta i faxem wypowiedzenie umowy zamowilem
    > potwierdzenie przyjecia wypowiedzenia...

    Jeden wielki burdel. Ale tak naprawdę, to możesz sobie olać, czy cos Ci
    przyslą czy nie. Masz dowód pisemnego wypowiedzenia umowy o kartę-to
    wystarczy.

  • 3. Data: 2004-11-23 14:32:53
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Glenn z adresu: <g...@b...pl> napisał(a):

    > Jeden wielki burdel. Ale tak naprawdę, to możesz sobie olać, czy cos
    > Ci przyslą czy nie. Masz dowód pisemnego wypowiedzenia umowy o
    > kartę-to wystarczy.

    Dokładnie. Wysyłasz poleconym, podpinasz dowód nadania do kopii
    wypowiedzenia i śpisz spokojnie.
    Jedyną pułapką może być termin złożenia wypowiedzenia. Jak udowodnić, że
    pismo dotarło w terminie? Może lepiej wysłać za potwierdzeniem odbioru.

    IMHO skoro mBank jest taki przyjazny to powinien udostępnić taką operację w
    systemie transakcyjnym. Pamiętam, że umowę prowadzenia konta w Pekao S.A.
    rozwiązałem właśnie w ten sposób.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 4. Data: 2004-11-23 14:36:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    .
    > Jedyną pułapką może być termin złożenia wypowiedzenia. Jak udowodnić,
    > że pismo dotarło w terminie?

    Datę nadania ma (poleconego), to żaden sąd nie przyjmie, że takie pismo
    wpłynęło po np. 2 miesiącach. Z resztą może reklamować na poczcie (jakby
    mbank stawał okoniem) i wtedy dostanie info kiedy wpłynęło do banku.

  • 5. Data: 2004-11-23 15:39:04
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 23 Nov 2004 15:36:08 +0100, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

> [...]
    >wpłynęło po np. 2 miesiącach. Z resztą może reklamować na poczcie (jakby
    >mbank stawał okoniem) i wtedy dostanie info kiedy wpłynęło do banku.

    Tylko jeszcze odwieczny problem, jak udowodnić że nie jest wielbłądem.
    Czyli, że w kopercie było akurat wypowiedzenie umowy o KK, a nie
    życzenia urodzinowe do jednej z mlinek ????

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 6. Data: 2004-11-23 16:28:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Tylko jeszcze odwieczny problem, jak udowodnić że nie jest wielbłądem.
    > Czyli, że w kopercie było akurat wypowiedzenie umowy o KK, a nie
    > życzenia urodzinowe do jednej z mlinek ????

    Cosik mi się odbiło o uszy, że sądy podchodziły do tego tak, że klient nie
    wysyła pozdrowień :-) Zawsze zostaje sposób PJO - wysyłka bez koperty :-)

  • 7. Data: 2004-11-23 17:37:28
    Od: "andrzej_wwa" <a...@g...pl>

    > Jeden wielki burdel. Ale tak naprawdę, to możesz sobie olać, czy cos Ci
    > przyslą czy nie. Masz dowód pisemnego wypowiedzenia umowy o kartę-to
    > wystarczy.

    Problem w tym (nie wspomnialem o tym wczesniej) ze potrzebuje miec
    potwierdzenie zamkniecia karty kredytowej zeby uzyskac kredyt w PKO BP
    A tu wielki poslizg... mBank nie dosc ze nie zamknie karty od reki (a jak
    wspomnialem wypowiedzenie umowy wyslalem dopiero jak mialem czyste sumienie
    ... splacilem zadluzenie) to narzuca mi termin zamkniecia karty bardzo
    dlugi - 3 MIESIACE!!!!???
    Negocjuje wiec z PKO BP zeby wstepnie przyjeli potwierdzenie wypowiedzenia
    tejze umowy... a tu drugi p o s l i z g m B a n k sie tak z tym
    rozwleka...

    Jakie mam szanse w przypadku gdy nie zmieszcze sie w czasie z umowy
    przedwstepnej kupna/sprzedazy i umowa wygasnie... przepadnie moj zadatek...
    ja poniose koszty umowy o kredyt z PKO BP i z tego co mi wiadomo bede musial
    przez rok splacac odsetki od kredytu... aby tymi kosztami obciazyc mBank?

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-11-23 20:40:18
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "andrzej" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    <ciach>
    Poinformuj ich jeśli zmieniłeś adres!

    Pozdrawiam!
    Artur

  • 9. Data: 2004-11-24 07:18:50
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    andrzej_wwa wrote:
> [...]
    > przez rok splacac odsetki od kredytu... aby tymi kosztami obciazyc mBank?

    Zaraz, przez rok splacac odsetki od kredytu? JAKIEGO kredytu skoro
    (zakladajac pesymistycznie, czego oczywiscie Ci nie zycze) kredytu nie
    dostaniesz? Wiec odsetki od czego??? Chyba nawet PKO BP nie ma tak
    idiotycznych warunkow?

    Pozdr.
    JD

  • 10. Data: 2004-11-24 07:26:17
    Od: "Andrzej Kurek" <a...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > (zakladajac pesymistycznie, czego oczywiscie Ci nie zycze) kredytu nie
    > dostaniesz? Wiec odsetki od czego??? Chyba nawet PKO BP nie ma tak

    moze zle to ujalem, zamkniecie karty kredytowej jest warunkiem uruchomienia srodkow
    kredytu na
    ktory juz zawarlem umowe z PKO.