  • Data: 2004-05-14 09:39:46
    Temat: Pekao SA mnie przeniosl ...sam !
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    Jakis czas temu wyczytalem o akcji przenoszenia klientow Telepekao24 do
    tradycyjnych oddzialow, zadzwonilem wiec na infolinie banku. Dowiedzialem
    sie, ze klienci zostali podzieleni na segmenty i dla kazdego przygotowana
    jest inna oferta ...zaktualizowalem wiec numer kontaktowy przez poczte wew.
    i cierpliwie czekalem na propozycje.

    Wymyslilem sobie Eurokonto Plus w duzym warszawskim oddziale (wcale nie
    najblizszym mi geograficznie) za cene Eurokonta WWW do konca roku. Loguje
    sie wczoraj do poczty wew., a tam ...wypowiedzenie umowy konta i
    informacja, ze ...otworzyli mi juz nowe Eurokonto Plus w oddziale, o ktorym
    myslalem, na warunkach jakie mnie interesowaly. W zasadzie cieszy mnie taki
    zbieg okolicznosci (telepatia ?), ale czy to normalna praktyka, ze bank
    otworzyl mi z automatu nowy r-k bez zadnej wczesniejszej konsultacji ?
    (oczywiscie pozostaje jeszcze kwestia odeslania umowy, przepiecia kart
    itd.).

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    - http://www.skrzypinski.com/
    - remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail