    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pekao SA - rozwiązanie umowy prowadzenia Eurokonta
    Date: Wed, 01 Jul 2009 22:47:57 +0200

    Czy ktoś może rozwiązywał osatnio umowę o prowadzenie Eurokonta w Pekao
    SA? W regulaminie prowadzenia rachunków (par. 31, pkt. 2) jest napisane,
    że "w przypadku rozwiązania Umowy wskutek wypowiedzenia, okres
    wypowiedzenia upływa z ostatnim dniem kalendarzowym drugiego miesiąca
    następującego po miesiącu, w którym Umowa została wypowiedziana".
    Czy da się to jakoś obejść i rozwiązać umowę natychmiastowo, bez
    czekania? Nie chcę, żeby przez następne trzy miesiące kasowali za obsługę...
    Gdybym to przeczytał wczoraj pobiegłbym do oddziału wczoraj, żeby konto
    zamknięto miesiąc wcześniej.
    Rozumiem też, że mimo złożonego wypowiedzenia, konto będzie cały czas
    dla mnie dostępne, aż do samego rozwiązania umowy?

    Dzięki
    jck