    From: "Dave " <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pekao mysli...:-))
    Date: Sat, 29 Nov 2003 12:34:41 +0000 (UTC)

    Sprawa jest z jednej strony smieszna a z drugiej zalosna i swiadczaca o
    niskim poziomie pracownikow banku... Dotyczy standardowej operacji splaty KK
    w grace period w chwili gdy termin splaty uplywa w niedziele a splata calosci
    zadluzenia nastepuje w poniedzialek. Wielokrotnie bylo to dyskutowane takze
    tu na pbb i wiekszosc bankow ma systemy naliczania odsetek uwzgledniajace ta
    sytuacje i nie sprawia to klopotow gdy ktos splaca w poniedzialek. W Pekao
    niestety nie i sprawe trzeba zalatwiac "recznie" przy pomocy reklamacji.
    Zreszta juz kiedys robilem tego typu reklamacje i bez problemu odzyskalem
    naliczone odsetki. Tym razem Pekao mnie zaszokowal. Po niemal miesiacu od
    zlozenia reklamacji (maja regulaminowo 30 dni na rozpatrzenie reklamacji)
    Pekao poinformowal mnie listownie ze sprawa wymaga glebszej analizy i
    postepowania wyjasniajacego i w zwiazku z tym odpowiedz otrzymam po
    gruntownej analizie sytuacji... Ja rozumiem ze ktos moze miec problem w
    sytuacjach skomplikowanych ale zeby nie umiec zrozumiec tak prostej sytuacji
    jak splata KK w poniedzialek gdy termin jest na niedziele ??? Do tego
    potrzeba analizy i przemyslen ?? Kogo tam teraz zatrudniaja w tych
    bankach...?? No chyba ze zlosliwie mi tak odpisali chcac przeciagnac sprawe
    i odwlec zwrot odsetek bo zasugerowalem im poprawe systemu komputerowego
    naliczajacego odsetki... Bezczelny jestem co ? :-) Jak beda dalej robic
    problemy to pisze do arbitra niech pogoni to niedouczone towarzystwo. A po
    weekendzie i tak zazadam od nich aby kwestionowana kwota zostala zwrocona na
    rachunek karty do czasu wyjasnienia reklamacji. Niech naucza sie jak powinien
    funkcjonowac w takich sytuacjach bank ktory niedlugo bedzie jednym z bankow
    UE... Ciekawe ile czasu im zajmie zrozumienie tego problemu i zalatwienie
    mojej reklamacji ? To chyba ostatnia moja kredytowka w Pekao, nie mam zamiaru
    wiecej sie uzerac i chyba czas zmienic bank.

    D.