  • Data: 2004-07-27 21:15:33
    Temat: Pełnomocnictwo w Multibanku raz jeszcze
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam problem z pełnomocnikiem w Multibanku.
    Ustanowiłem pełnomocnika ogólnego do Multikonta i aktywowałem mu dostęp
    internetowy. Problem polega na tym, że nie widzi on rachunku
    oszczędnościowego podpietego do Multikonta - czyli większości pieniędzy ;-)
    Mutlilinia też uznała że to dziwne i przyjęła reklamację ale jestem ciekaw
    czy tylko mnie się tak trafiło czy innym też?

    pozdrowienia,
    Bogdan B.