  • Data: 2010-10-01 10:10:52
    Temat: Pewne 10%, w funduszach akcyjnych
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z kilkoma osobami rozmawiałem na temat uśrednienia w zakupie funduszy i
    zaproponowałem taką zabawę. Wpłacacie co miesiąc pierwszego dnia
    miesiąca, a ja gwarantuje wam stopę zwrotu nie mniejszą niż 10% rocznie,
    ale decyduje iż przerywam zabawę po skończonym 1 lub 2 lub 3 lub 4 lub 5
    latach jesli ta stopa zostanie pokonana.
    Czyli wy odnosicie sukces i wypadacie z gry.

    Poszlibyście na to ? A wiecie ,że historycznie mam 100% wygraną w tej
    zabawie.

    Oto zasady planu:
    1) Wpłacasz dowolną sumę co miesiąc regularnie
    2) Jeśli po roku osiągasz więcej niż 10% stopę zwrotu, kończymy zabawę.
    Zabierasz wygrana. Jeśli nie osiągasz uczestniczysz w zabawie kolejny rok.

    Po 5 latach wszyscy odpadli z zabawy ale KAŻDY miał 10% rocznie.

    <http://www.inwestowanie.org.pl/i/2010/10/01/pewne-1
    0-rocznie-cud
    -matematyki/>