eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPierwsze wrażenia z eksploatacji Aquariusa [długie]Pierwsze wrażenia z eksploatacji Aquariusa [długie]
  • Data: 2002-11-22 21:12:19
    Temat: Pierwsze wrażenia z eksploatacji Aquariusa [długie]
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Oto kilka spostrzeżeń w dość losowej kolejności:

    Obsługa podczas zakładania konta - kompetentna,

    Umowa o prowadzenie konta lekko chaotyczna
    - np. pewien paragraf występuje 2 razy (16 i 24),

    Przy dzwonieniu na infolinię system (po zidentyfikowaniu) kieruje do
    wydzielonej obsługi. Może się okazać, że czeka się długo w kolejce (mnie się
    już 2 razy zdażyło) - za mało ludzi do obsługi Aquariusa + brak
    inteligentego przerzucenia kolejkowanych klientów do infolinii standardowej.

    W swojej klasie (lub w klasie, do której Aquarius aspiruje - Fortis, ING
    Konto VIP) - rozczarowujący jest brak dostępu do wszystkich bankomatów na
    rozsądnych zasadach (tzn. bezprowizyjnie lub ze stałą - nie procentową
    prowizją).

    Rachunek oszczędnościowy - niewygodny w praktyce - uniemożliwia skuteczne
    zlecanie przelewów z datą przyszłą na większe kwoty. A można temu zaradzić
    tak prosto :-) - zaimplementować klasyczny overnight (patrz np. Fortis)
    lub... zmodyfikować algorytm zasilania RORu o kwoty zaplanowanych na dany
    dzień kwot.

    Koncepcja 'quasi' opiekunma konta zapowiada się nieźle - otrzymuje się numer
    komórkowy + e-mail. Szkoda jedynie, iż opiekun nie wie nic o ew. możliwości
    szyfrowania poczty (nie mam ochoty wysyłać szczegółow kwestii finansowych
    internetem bez szyfrowania).

    Oczywiście nawet możliwość kontaktu e-mailowego z opiekunem to tylko
    namiastka właściwego kontaktu e-mailowego (jak np. w Nordei, gdzie e-mail ma
    moc pisma).

    Karty bankomatowe bez dziennego limitu transakcji bezgotówkowych i z
    ograniczoną ochroną ubezpieczeniową to dość karkołomny pomysł.

    Brak możliwości wydrukowania potwierdzenia przelewu w internecie (choć
    podobno już nad tym pracują).

    Bank nie informuje o niezrealizowanych przelewach (tak zeznała pracownica
    infolinii) - dziwne.

    Z informacji wręczonych przy zakładaniu konta wynika, że listę haseł
    jednorazowych można otrzymać od ręki w oddziale ale to chyba nieprawda, bo
    opiekun nie zaproponował tego.

    Klub Aquarius wygląda trochę jak multiport w nowej skórze. Brak intergacji z
    podstawowym systemem bankowym (trzeba np. oddzielnie definować swoje dane
    osobowe). Nie znalazłem polityki prywatności klubu.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1