  • 21. Data: 2008-03-16 17:11:04
    Temat: Re: Piętnuję mbank za wpłatomaty
    Od: "aszfer" <a...@o...pl>

    news:87skyrvf6z.fsf@alfa.kjonca...
    > 2, góra 3 dni robocze.
    > KJ
    No widzisz a ja potrzebowalem tego samego dnia bo musiałem wykonać
    terminowy przelew.
    pozdr.
    aszfer

  • 22. Data: 2008-03-16 20:42:02
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "aszfer" <a...@o...pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No widzisz a ja potrzebowalem tego samego dnia bo musiałem wykonać
    > terminowy przelew.
    Najpierw piszesz coś o zmarnowanych 4-ech dniach, teraz mówisz 'tego samego dnia'.
    Zdecyduj się.

    KJ

  • 23. Data: 2008-03-17 02:52:23
    Od: "p47" <p47@bez spamu.list.ru>

    Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:freng6$dg$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Tomek-N" <N...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dokładnie ;)

    Oczekuję zatem w duchu podobnych rad, że w przyszłości, gdy już się
    ożenicie, to w przypadku przesolenia zupy przez żonę od razu się z domu
    wyprowadzicie!
    ;-))

    p47

  • 24. Data: 2008-03-17 02:53:26
    Od: "p47" <p47@bez spamu.list.ru>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a jak korki Ci przeszkadzaja to zapraszamy do Wawy... tu jest wiecej
    > wplatomatow ...

    I wszystkie więcej czasu chyba sa nieczynne, niż czynne!!:-((

    p47

  • 25. Data: 2008-03-17 02:57:48
    Od: "p47" <p47@bez spamu.list.ru>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 2, góra 3 dni robocze.

    No i co z tego!!! Skoro mBank stworzył bankomaty, zachwala je to POWINNY
    funkcjonować!! A jesli tak często sa wyłaczone, jak to ma miejsce obecnie
    (przynajmniej w Warszawie!!) to jest to jednak kompromitacja dla banku.
    A poza tym co Ci do tego, czy aszfer skąpi 3 zł na przekaz pocztowy, czy tez
    nie, -to sa jego pieniądze i nic Ci do nich!!
    Wkurzyła mnie taka manipulancka obrona ewidentnej nieudolności mBanku i
    jego lekceważenia klientów!!

    p47

  • 26. Data: 2008-03-17 05:55:48
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "p47" <p47@bez spamu.list.ru> writes:

    [...]

> [...]
    > A poza tym co Ci do tego, czy aszfer skąpi 3 zł na przekaz pocztowy, czy tez
    > nie, -to sa jego pieniądze i nic Ci do nich!!

    Uściślijmy: Autor wątku w pierwszym poście pisał o "staniu w korkach przez
    4 dni" żeby się do wpłatomatu dostać. Zakładając nawet, że sobie przesadził,
    to i tak powinien się zastanowić czy nie taniej (czas, paliwo, parkowanie)
    będzie wpłacić na poczcie. I tyle. W tym kontekście nie odnoszę się
    wogóle do tego czy bankomat jest sprawny czy nie.

    > Wkurzyła mnie taka manipulancka obrona ewidentnej nieudolności mBanku i
    > jego lekceważenia klientów!!

    Meliski?
    KJ

  • 27. Data: 2008-03-17 08:05:57
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "p47" <p47@bez spamu.list.ru> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Oczekuję zatem w duchu podobnych rad, że w przyszłości, gdy już się
    > ożenicie, to w przypadku przesolenia zupy przez żonę od razu się z domu

    Jeżelibyś pisał na grupach teksty: "piętnuję moją żonę" - to kto wie czy nie
    powinieneś przemyśleć swojego związku ;)

  • 28. Data: 2008-03-17 14:16:46
    Od: "p47" <p47@bez spamu.list.ru>

> [...]
    > będzie wpłacić na poczcie. I tyle. W tym kontekście nie odnoszę się
    > wogóle do tego czy bankomat jest sprawny czy nie.

    A szkoda! - w końcu jest to grupa o BANKACH, a nie o korkach, kosztach
    benzyny itp..

    p47

  • 29. Data: 2008-03-17 16:41:58
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 17 Mar 2008 03:57:48 +0100, p47 wrote:

    > No i co z tego!!! Skoro mBank stworzył bankomaty, zachwala je to POWINNY
    > funkcjonować!! A jesli tak często sa wyłaczone, jak to ma miejsce obecnie
    > (przynajmniej w Warszawie!!) to jest to jednak kompromitacja dla banku.

    Tylko, że tutaj chyby wszyscy wiedzą, że wpłatomaty mBanku to generalnie
    porażka, tak samo jak system system transakcyjny Polbanku, kolejki w
    oddziałach w PKO BP czy inne. Wielokrotnie było to już napiętnowane na
    grupie i skutku żadnego nie ma.

    Dlatego też jedyna konstruktywna rada w takim przypadku to "zmień bank".

    > Wkurzyła mnie taka manipulancka obrona ewidentnej nieudolności mBanku i
    > jego lekceważenia klientów!!

    Wszyscy każą mu pójść do konkurencji i zrezygnować z mBanku a Ty to
    traktujesz jako obronę mBanku?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 30. Data: 2008-03-17 17:39:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" frhh3u$htp$...@f...man.torun.pl

    > "aszfer" frh96j$t3u$...@i...gazeta.pl

    > W Polbanku mam po minucie.

    Ale w niedzielę wpłacam z datą poniedziałkową.

    --