    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Płacę z Allegro i kk - problemy?
    Date: Tue, 22 Mar 2011 08:59:47 +0000 (UTC)

    Od jakiegoś czasu dopadło mnie coś takiego. KK Polbanku nie działa w
    ogóle przy PzA - cały czas dostaję status "anulowano" mimo, że środki na
    pewno są na karcie i jak zadzwoniłem, to blokada pojawia się na kk. KK
    Aliora przechodzi jakoś w PzA, ale blokada np wisi mi już od 18.03.2011 a
    zazwyczaj przy innych transakcjach góra 2 dni no max 3 i już jest
    rozliczenie. Jeszcze w tamtym roku, jak płaciłem którąś z powyższych kk,
    to wszystko przechodziło momentalnie, praktycznie dwa odświeżenia strony
    i status z "rozpoczęto" wskakiwał na "zakończono". Po nowym roku miałem
    pełno "anulowano" i w ogóle nawet dla kk Aliora zmiana status trwa
    nierzadko i kilka godzin, dla kk Polbanku status jest zawsze "anulowano".
    To coś u mnie czy może jakaś ogólna czkawka PzA.
    Przez formularz kontaktowy Allegro odsyłają mnie do banku a bank do
    Allegro. Polbank nie działa, ale blokada jest na karcie. Alior działa ale
    strasznie wolno. Ja podejrzewam Allegro, no ale znając możliwości Półbanku
    to kto wie co w trawie piszczy.

    --
    xbartx