  • 1. Data: 2008-08-01 16:12:51
    Temat: Płatność Visą "na raty"
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.com>

    Witam,

    Zastanawiam się jak działa następująca rzecz.
    Płaciłem w Korei Płd. i dość często pytano mnie, czy chcę "na raty".
    Nie chciałem, ale gdybym chciał - wiecie może co by się stało? Karta
    byłaby cyklicznie obciążana co miesiąc? Jakieś odsetki od tego? W ogóle
    to jest znana metoda czy jakiś lokalny wymysł?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-08-02 04:11:27
    Temat: Re: Płatność Visą "na raty"
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr C. wrote:
> [...]
    > byłaby cyklicznie obciążana co miesiąc? Jakieś odsetki od tego? W ogóle
    > to jest znana metoda czy jakiś lokalny wymysł?

    Raczej sklep ci ofiarował usługę na raty.
    Obciążałby ci karte co miesiąc i pewnie nie "za darmo".
    Szzczegóły pewnie byłyby dalej.
    Ostatnio kupiłem sluchawki Bose, właśnie na tej zasadzie.
    12 rat i to "za darmo".