  • 1. Data: 2008-07-31 20:14:40
    Temat: Kredyt w jenach
    Od: "Flashka" <n...@o...pl>

    Praktykuje ktoś w tej walucie, jesli chodzi o kredyt ?

  • 2. Data: 2008-07-31 21:29:59
    Temat: Re: Kredyt w jenach
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Metrobank - ale warunki są takie, że lepiej brać w CHF-ach w inym banku.

    MichalL

  • 3. Data: 2008-07-31 22:04:57
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    jeszcze nie dostepny, w wbk chyba w fazie crash-testów... ;D

  • 4. Data: 2008-08-01 09:34:26
    Od: "PatBank.pl" <p...@w...pl>

    > Praktykuje ktoś w tej walucie, jesli chodzi o kredyt ?

    Noble Bank:
    http://patbank.pl/noble-bank/437/

  • 5. Data: 2008-08-01 20:18:54
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 1 Aug 2008 11:34:26 +0200, PatBank.pl napisał(a):

    > Noble Bank:
    > http://spam.pl/noble-bank/437/

    Twoja spamerska strona nadal rozsiewa wirusy?

    AK

  • 6. Data: 2008-08-03 18:37:02
    Od: "PatBank.pl" <p...@w...pl>

    > Twoja spamerska strona nadal rozsiewa wirusy?

    Jesteś tak żałosny, że aż mi cię szkoda.

  • 7. Data: 2008-08-03 21:19:41
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 3 Aug 2008 20:37:02 +0200, spamer.pl napisał(a):

    > Jesteś tak żałosny, że aż mi cię szkoda.

    wiśniewski, tobie jednak trzeba wreszcie wytłumaczyć pewne sprawy, choć
    jesteś impregnowany na wiedzę.

    AK