  • 1. Data: 2008-08-01 10:57:48
    Temat: A w Polbanku praca wre ;)
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    "Szanowni Państwo, Chcielibyśmy poinformować, iż aby dalej rozwijać
    możliwości naszych systemów oraz zwiększać wygodę korzystania z naszych
    usług, planujemy przeprowadzić konieczne testy nowych rozwiązań
    systemowych. W związku z tym, system Bankowości internetowej Polbank24
    będzie niedostępny w najbliższy piątek (01.08.2008) od godz. 22:00 do
    godz. 00:00. Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy."

    Ciekawe co z tego wyniknie?

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-08-01 11:39:24
    Temat: Re: A w Polbanku praca wre ;)
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:g6uq7c$src$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > będzie niedostępny w najbliższy piątek (01.08.2008) od godz. 22:00 do
    > godz. 00:00. Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy."

    pewnie codziennie coś robią bo przelewy po 22 są dopiero rano

  • 3. Data: 2008-08-01 11:44:54
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:

    > Ciekawe co z tego wyniknie?

    Może ja w historii operacji na rachunku
    w polu "rodzaj przelewu" nie będę już miał
    tajemniczo brzmiących wpisów:

    Missing data map entry for app CO, data name TRANSACTION_TYPE, datavalue
    182, lang pol, device 01

    :)))))))

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo

  • 4. Data: 2008-08-01 12:02:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Sie, 12:57, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote: