  • 11. Data: 2012-10-25 12:52:30
    Temat: Re: Płatność internetowa za Orange.
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-24 20:21, sunwick pisze:
    > ja mam to samo: bieżąca forma płatności: Poczta i nie mozna zaplacic
    > elektronicznie

    To sobie sam zmień na orange online na e-fakturę. Dostaniesz jeszcze z
    500 punktów Payback za to. Nie widzisz tam komunikatów, informacji?
    Płacić elektronicznie to zrobić przelew ze swojego konta w banku na
    konto bankowe Orange. Chyba, że chcesz, zeby Ci Orange grzebało w Twoim
    koncie bankowym i samo sobie pobierało pieniądze.

    --
    animka

  • 12. Data: 2012-10-25 13:21:49
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    W dniu 2012-10-25 12:52, Animka pisze:

> [...]
    > konto bankowe Orange. Chyba, że chcesz, zeby Ci Orange grzebało w Twoim
    > koncie bankowym i samo sobie pobierało pieniądze.

    Jakiś czas temu zmieniłem na e-fakturę i płatność mam dalej: poczta
    I za chiny nie idzie tego zmienić.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 13. Data: 2012-10-26 23:49:11
    Temat: Re: Re: Płatność internetowa za Orange.
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

> [...]
    >konto bankowe Orange. Chyba, że chcesz, zeby Ci Orange grzebało w Twoim
    >koncie bankowym i samo sobie pobierało pieniądze.
    juz kilkukrotnie podchodzilem do tego tematu, nie moge nic zmienic
    poza poleceniem zaplaty... wiec pewnie trzeba sobie do BOKu zadzwonic

  • 14. Data: 2012-10-31 13:19:21
    Od: p...@g...com

    On Friday, October 26, 2012 11:50:07 PM UTC+2, sunwick wrote:

    > juz kilkukrotnie podchodzilem do tego tematu, nie moge nic zmienic
    >
    > poza poleceniem zaplaty... wiec pewnie trzeba sobie do BOKu zadzwonic

    Zmianę formy płatności na e-fakturę dokonasz poprzez ten adres:
    http://www.orange.pl/kid,4002370151,id,4002354941,ti
    tle,efaktura,article.html