  • 1. Data: 2009-01-17 11:01:35
    Temat: Początkujący na giełdzie
    Od: Mateusz Rzewuski <m...@g...pl>

    Witam,
    w najbliższym czasie chcę zainwestować odrobinę grosza
    w jedną ze spółek WIG 20, chciałbym założyć rachunek
    w BOŚ, czy ktoś zna jakieś opinie nt. tego biura maklerskiego?

    Pozdrawiam
    M.

  • 2. Data: 2009-01-17 11:24:22
    Temat: Re: Początkujący na giełdzie
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Mateusz Rzewuski pisze:
> [...]
    > w jedną ze spółek WIG 20, chciałbym założyć rachunek
    > w BOŚ, czy ktoś zna jakieś opinie nt. tego biura maklerskiego?

    luzik

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 3. Data: 2009-01-17 11:29:29
    Od: Mateusz Rzewuski <m...@g...pl>

    Dziękuję!
    Zabieram się za wypełnianie forumularza.

    M.

  • 4. Data: 2009-01-17 18:21:55
    Od: KonKomp <k...@k...pl>

    Mateusz Rzewuski wrote:
    > Witam,
    > w najbliższym czasie chcę zainwestować odrobinę grosza
    > w jedną ze spółek WIG 20, chciałbym założyć rachunek
    > w BOŚ, czy ktoś zna jakieś opinie nt. tego biura maklerskiego?

    Jedno z najlepszych biur. Spokojnie możesz tam rachunek zakładać

    Pozdrawiam
    Konki

  • 5. Data: 2009-01-18 21:09:44
    Od: Sid <s...@g...com>

    On 17 Sty, 19:21, KonKomp <k...@k...pl> wrote:

    > Jedno z najlepszych biur. Spokojnie możesz tam rachunek zakładać
    >
    > Pozdrawiam
    > Konki

    Swoja droga, zabrales sie za wypelnianie rachunku po 1 odp "luzik? xD

  • 6. Data: 2009-01-19 15:00:21
    Od: Mateusz Rzewuski <m...@g...pl>

    Sid pisze:

    > Swoja droga, zabrales sie za wypelnianie rachunku po 1 odp "luzik? xD
    Szczerze?
    Miałem taki zamiar, ale zrezygnowałem jak przeczytałem, że muszę w ciągu
    10 dni
    zakupić walory, więc obecnie jeszcze się wstrzymałem...

    M.

  • 7. Data: 2009-01-19 15:08:07
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Mateusz Rzewuski pisze:
> [...]

    Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, więc się wcale nie dziwię, że mu
    wystarczyło, gdyby interesowało go więcej zadał by bardziej szczegółowe
    pytanie. Proste.

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 8. Data: 2009-01-19 15:21:02
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Rzewuski" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gl24hv$ml0$1@news.task.gda.pl...
    > Miałem taki zamiar, ale zrezygnowałem jak przeczytałem, że muszę w ciągu
    > 10 dni
    > zakupić walory, więc obecnie jeszcze się wstrzymałem...

    Nie trzeba niczego kupowac tylko wplacic na konto min. 5000 zł...

    Tomek

  • 9. Data: 2009-01-20 06:42:46
    Od: KonKomp <k...@k...pl>

    Mateusz Rzewuski wrote:
    > Szczerze?
    > Miałem taki zamiar, ale zrezygnowałem jak przeczytałem, że muszę w ciągu
    > 10 dni
    > zakupić walory, więc obecnie jeszcze się wstrzymałem...

    Jak chcesz mieć bezpłatny rachunek maklerski, raz kupić papiery to
    możesz sobie założyć taki w mBanku. Ma on mniej opcji od BOS, ale na
    początek w zupełności wystarcza. Jak tylko chcesz wrzucić kasę w jedną
    ze spółek i zapomnieć na jakiś czas to jak najbardziej mogę polecić.

    Pytałeś o BOŚ, więc odpowiedzi były o BOŚ ;-)

    Pozdrawiam
    Konki

  • 10. Data: 2009-01-20 19:54:40
    Od: Mateusz Rzewuski <m...@g...pl>

    KonKomp pisze:

> [...]
    > ze spółek i zapomnieć na jakiś czas to jak najbardziej mogę polecić.
    >
    > Pytałeś o BOŚ, więc odpowiedzi były o BOŚ ;-)

    Dokładnie o to mi chodzi, szczerze mówiąc to chyba lepiej będzie
    w mBanku, zwłaszcza, że mam tam też aktywa funduszy inwestycyjnych.
    Dzięki jeszcze raz.

    M.