  • 1. Data: 2009-01-17 11:39:27
    Temat: Idzie fala do Polski
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Niestety coraz czesciej firmy wystawiaja ludzi na tzw urlop bezplatny.
    Szykuje sie jazda w dol ze sprzedaza detaliczna.
    Z tego co mozna zaoobserwowac idzie od samej gory tzn od przemyslu
    automotive a pozniej przechodzi na dostawcow, konczac na polproduktach typu
    huty i surowce (wegiel) etc.
    Obecnie systuacja jeszcze w polsce nie jest tragiczna ale powoli zaczyna sie
    rozkrecac.
    Przelozenie bedzie leciec z automatu na uslugi oraz inne dookolne sprawy w
    egzystencji zwyklego czlowieka (prad, telefony, gaz, etc).
    Mysle ze po roku od poprawy sytuacji w UE i USA bedzie mialo przelozenie na
    Polske.
    Jestem ciekaw kiedy zaliczy US tzw bottom line i zacznie rozkrecac sie.
    Osobiscie ja juz wprowadzam plan ratunkowy domowego budzetu. (czyli ciecie
    na max)

  • 2. Data: 2009-01-17 14:10:33
    Temat: Re: Idzie fala do Polski
    Od: fatso <f...@n...com>

    Kudlaty wrote:
> [...]
    > Jestem ciekaw kiedy zaliczy US tzw bottom line i zacznie rozkrecac sie.
    > Osobiscie ja juz wprowadzam plan ratunkowy domowego budzetu. (czyli

    ostatnia recesja w Wlk Brytanii nie miala zupelnie przelozenia na
    Polske. Byly to wszak lata
    poczatkow wolnosci i ja moglem zaszpanowac po przyjechaniu do Pomrocznej
    jednym(dosl.)
    dolarem napiwku kelnerowi w Zakopcu. Dzis by mnie pewnie kopnal za to
    sknerstwo w dupe.

    Dzisiejsze problemy odbija sie zywo na Polsce. Z masowej emigracji
    zarobkowej, ktora tak
    przeciez pomogla krajowi w okresie ekonomicznej transformacji
    ustrojowej, wielu do Polski powroci.
    Ci slabsi juz masowo wracaja.

    Wczoraj bylem w londynskim slynnym Barbican, w samym centrum
    londynskiego City. Na zaproszenie
    i koszt mojej pasierbicy,. ktora odbierala tam dyplom ukonczenia
    Kingston University. Dumnismy z zona bardzo-wszak oboje
    mamy w tym pewne zaslugi ale przeciez to dopiero pierwszy krok w walce o
    byt tej mlodej kobiety.
    Jubel w barbicanie wspanialy- sam wydzial byzensu i pokrewne wypuszczal
    ze swego gniazda przeszlo 400 absolwentow.
    A przeciez i niepokoj o to co bedzie dalej. Dziewczyna ma prace, i to
    niezla ale chcialaby sobie porzadzic, ma predyspozycje
    przywodcze. Chcialaby tez kupic wlasne mieszkanie, zyc jak czlowiek,
    zapraszac do lozka kochankow a rano jednym kopniakiem
    wyrzucac takiego nieroba z domu won, na ulice. Naturalne i zrozmiale ale
    jest maly problem: bank nie chce dac pozyczki na wlasny domek
    bo zarabia panna za malo. Wiec stressy i dasy, ktore musimy oboje
    lagodzic. Jutro w ramach terapii uczta na srebrach z indykiem podanym
    w 3-ch smakach. 2 szampany. Zupa borowikowa z Polski. I to sa problemy
    mlodej kobitki co mieszka jak czlowiek i prawie za darmo,
    do pracy jezdzi malym smartem f-my Mercedes a miasto Londyn uwaza juz za
    swoje. A co maja powiedziec kuchty polskie na zmywaku?

    fatso

  • 3. Data: 2009-01-17 16:46:55
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > do pracy jezdzi malym smartem f-my Mercedes a miasto Londyn uwaza juz za
    > swoje. A co maja powiedziec kuchty polskie na zmywaku?

    Gratuluje twojej paserbicy. Jednakze jej los jest juz przesadzony i skonczy
    jak reszta kobiet rodzac i sluzac a ewentualna kariere bedzie mogla
    realizowac w strefie marzen nocnych.
    Nie jestem ortodoksem, wrecz przeciwnie ale jako ze posiadam charakter
    potencjalnego pracodowacy nie omieszkuje takie wspolczynniki rozpatrywac.
    Swoja droga powoli zaczynam zastanawiac sie co nam wszystkim usmaza Rebe,
    gdyz jak wiadomo akcja zdobywania kasy dobiega konca ale nie widac akcji
    kredytowej. Zachodze w glowe skad wezma rebe kaske na procenty aby oddac.
    Dlatego tez owe problemy mlodej panny ktora kredytu narazie nie dostanie co
    nawyzej moze wynajac i tym samym zasilic szeregi ludzi mobilnych bez
    rozwoju.
    Z frontu w Polsce zajadajac zdrowa kurke z przydomowego kurnika oraz
    popijajac bimberek z wlasnej produkcji bez akcyzy na zrowych glinianych
    naczyniach z wlasnego wyrobu.

  • 4. Data: 2009-01-17 17:44:41
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Chcialaby tez kupic wlasne mieszkanie, zyc jak czlowiek,
    > zapraszac do lozka kochankow a rano jednym kopniakiem
    > wyrzucac takiego nieroba z domu won, na ulice.

    No to nieżleś jej Fatso ukształtował jej ten "żydowski" kręgosłup "moralny"
    oparty na starym testamencie....

    P.S. Pewnie ją tam za niedługo jakiś przystojny nieobrzezany polski
    spryciarz zaleje, i bedziesz musiał Fatso wyprzedawać po woli te swoje
    srebrne nocniki, bo nie bedzie za co pieluch kupić... A po kredycie na domek
    zostaną tylko wspomnienia....

    Dr.Endriu

  • 5. Data: 2009-01-17 18:39:26
    Od: fatso <f...@n...com>

    Kudlaty wrote:

> [...]
    > popijajac bimberek z wlasnej produkcji bez akcyzy na zrowych
    > glinianych naczyniach z wlasnego wyrobu.

    Gratuluje zdrowej kurki i bimberku.
    Ja sam dzisiaj, w ramach przygotowan do uczty jutrzejszej, trenuje
    jedzenie ochlapow z owego ogromniastego indyka podanych jako gustowne placki
    jakies suche po meksykansku i podlane piwem Tyskie.
    Kotka Florence miauczy, ze az slysze w kuchni. Wolam do zony-daj jej cos
    a tu slysze ze ma i watrobke i losia bo byl nieco przeterminowany a kotka
    zrec takich specyjalow nie chce. W glowie sie juz tym kotom angielskim
    przewraca! Ruskie to mieli na to swoje dobre powiedzenie: "Ot zhira i um
    biesit'sia"
    -czyli sadlo zalewa mozg. Ja bym to scierwo wygonil za kare na miesiac
    wyzerac ze smietnikow polskich to by sie nauczyla!

    fatso

  • 6. Data: 2009-01-17 18:49:06
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dr.Endriu wrote:

> [...]
    > srebrne nocniki, bo nie bedzie za co pieluch kupić... A po kredycie na domek

    Byl taki kopulant, z Polski zreszta ale faceta pogonilem bo sie nie
    palil do ozenku.
    Pojebac to kazdy by chcial ale wziac odpowiedzialnosc to juz nie chce sie.
    Co do srebrnych nocnikow to ja juz kiedys wiescilem tryumfalnie tutaj na
    grupie
    wzrost srebra w piatek, mialo byc wystrzalowo w poniedzialek ale znow spadlo
    jak moj stary kutas. Nie bede wiec nic wam mowil, ze w ub. piatek bylo
    to samo.
    Co sie odwlecze to nie uciecze.
    Na razie bije sie o ten wielki dzban do herbaty:
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPa
    geName=STRK:MEBIDX:IT&item=360123210051

    Nieco poobijany przez portugalskie kuchty ale pasuje do mego poteznego
    dzbana na wode, jak brat i siostra.
    Sprzedaje moj znajomy dostawca sreber z Oporto, jak ktos chce to
    powinien go zlapac za jakies $280 jutro.

    fatso

  • 7. Data: 2009-01-17 19:17:44
    Od: fatso <f...@n...com>

    Kudlaty wrote:

    aha, takie suche racuchy czyms tam polane z miesiwem w srodku
    to sie podobno nazywa Tortilla. A jednak jestem chlopek ze wsi
    bo nie wiedzialem albo zapomnialem a najprawdopodobniej jako
    maly rasista omijam z daleka.

  • 8. Data: 2009-01-17 19:31:57
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > do pracy jezdzi malym smartem f-my Mercedes a miasto Londyn uwaza juz za
    > swoje. A co maja powiedziec kuchty polskie na zmywaku?

    Gardzisz Fatso zmywakiem, podczas gdy właśnie tam wykuwają się charaktery
    ludzkie, podczas gdy tam ludzie uczą się życia.
    Ten kto nie będzie umiał dobrze i sprawnie myć naczyń, nie zostanie nigdy
    szefem kuchni, tudzież menadzerem sieci restauracji....

    Dr.Endriu

  • 9. Data: 2009-01-17 19:47:39
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie ma ludzi niezatapialnych. Tez mozesz kiedys zostac pomywaczem.

    D.

  • 10. Data: 2009-01-17 22:37:00
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 17-01-2009 o 12:39:27 Kudlaty <t...@n...onet.pl> napisał(a):

    dobra uwaga: do Polski. Ciecia zaczynaja spolki zagraniczne w panice z
    własnych central

    > Osobiscie ja juz wprowadzam plan ratunkowy domowego budzetu. (czyli
    > ciecie na max)

    czas oszczędzania? Mam nadzieję że nas ominie, ale rozpasanie warto ciutke
    ograniczyc.

    --
    Używam klienta poczty Opera