  • 1. Data: 2009-07-09 12:38:14
    Temat: Pod przewodem ZSRR
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Od kiedy Rosja należy do grupy 7 najbogatszych państw świata i tej,
    "która swoje humanistyczne wartości czerpie z innych źródeł", to
    konkluzje kolejnych szczytów wielkiego G8 są coraz bardziej istotne:

    ---Cytat---
    Grupa ośmiu najbardziej wpływowych państw świata robi znaczne postępy w
    walce z grożącą nam katastrofą klimatyczną. Na szczycie we włoskiej
    miejscowości L'Aquila uzgodniono, że średnia temperatura na Ziemi nie
    może wzrosnąć o więcej niż dwa stopnie Celsjusza. Dzięki temu uniknie
    się katastrofalnych skutków zmiany klimatu, informuje ,,Financial Times
    Deutschland".
    ---Koniec---

    A ja, gupi myślałem, że "o uchwalaniu pogody w Sejmie" to był tylko taki
    dowcip :)))

  • 2. Data: 2009-07-09 13:12:14
    Temat: Re: Pod przewodem ZSRR
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

> [...]
    > Deutschland?.
    > ---Koniec---
    >
    > A ja, gupi myślałem, że "o uchwalaniu pogody w Sejmie" to był tylko taki

    Hahahaha wyborne. To jest świetny przykład na arogancje urzędników i ich
    przeświadczeniu o własnej omnipotencji.

  • 3. Data: 2009-07-09 14:14:42
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ludzie nie lykneli kiedys finansowania lotow na ksiezyc, to wynaleziono
    podatek od CO2.
    Ciekawe co bedzie nastepne. Osobiscie stawiam na globalna tarcze chroniaca
    przed meteorytami.

    D.

  • 4. Data: 2009-07-09 14:20:48
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Dieter wrote:

    > Ciekawe co bedzie nastepne. Osobiscie stawiam na globalna tarcze chroniaca
    > przed meteorytami.

    To by się akurat przydało.

  • 5. Data: 2009-07-09 15:10:11
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h34ubv$i48$1@news.onet.pl...

    > To by się akurat przydało.

    Temu mamutowi z dziurą w głowie sprzed 100k lat, czy komu?

  • 6. Data: 2009-07-10 09:18:36
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wzrosnąć o więcej niż dwa stopnie Celsjusza. Dzięki temu uniknie się
    > katastrofalnych skutków zmiany klimatu, informuje ,,Financial Times

    Czy zaproponowano również wyciągniecie konsekwencji karnych wobec klimatu,
    jeśli ten nie dostosuje się do żądań?

    dK

  • 7. Data: 2009-07-11 05:44:01
    Od: fatso <f...@n...com>

    Widzialem kiedys taki fajny film amerykanski, science fiction albo i
    nie, moze to
    byla wizja przyszlosci: na satelitarnej planecie kroluje facet ktory
    wpadl na pomysl
    podatku w 100% sciagalnego z motlochu. Otoz placisz podatek od powietrza,
    ktorym oddychasz. Zyjesz pod kloszem, nie zaplacisz to won spod klosza
    tam gdzie
    rzekomo zyc sie nie da i zdechniesz. No i fabula filmu polega na tym, ze
    znalazl sie
    buntownik co nie zaplacil. Malo tego, zwerbowal cala bande opornych
    platnikow
    podatku. Wypierdolony won, poza opiekunczy klosz gangstera, udowadnia ow
    buntownik,
    ze to lipa. Ze poza kloszem tez jest zycie i to daleko lepsze niz w
    klatce gangstera.
    Chyba jest w tym jakis moral dla nas wszystkich?

    fatso

  • 8. Data: 2009-07-11 10:20:45
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    Jaki tytul?

  • 9. Data: 2009-07-13 07:15:47

    Gonzo pisze:
    > Jaki tytul?

    Seksmisja ;-)

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania