  • Data: 2002-03-11 11:03:01
    Temat: Podatek od odsetek
    Od: "RURB" <r...@s...cz> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie dostałem wyciąg i dokonałem sprawdzenia naliczenia odsetek (robię to
    od czasu, gdy przelewającąc pieniądze między swoimi rachunkami nastąpiło ich
    cudowne rozmnożenie i przez długi czas nikt nie chcał się do nich przyznać).
    Wszystko OK jeśli liczyć podatek od kwoty odsetek 6.42, ale ktoś tutaj
    pisał, że liczyć należy od pełnych złotych i zaokrąglać do dziesiątek
    groszy. Stąd pytanie: jaka podstawa prawna o tym mówi (czy bank ma
    zaokraglać dla każdego rachunku, czy dla zbiorczego zestawienia)
    Pozdrawiam
    Robert