  • 11. Data: 2011-10-30 23:12:42
    Temat: Re: Podatek od transakcji bankowej
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > ryzykowne, bo pierwsze co zrobi US to sie ciebie zapyta skad masz
    > pieniadze skoro lokaty sa na twoje nazwisko.

    Przecież ona nie chce tego przed urzędem ukrywać, tylko się pyta, jaki
    jest należny podatek.

    MJ

  • 12. Data: 2011-10-31 10:50:36
    Od: justyna <j...@g...com>

    Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Rozwialiście moje wątpliwości i po
    konsultacji z US nie mam już wątpliwości. Pozdrawiam

    Justyna

  • 13. Data: 2011-11-02 22:43:49
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    justyna wrote:
    > Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Rozwialiście moje wątpliwości i po
    > konsultacji z US nie mam już wątpliwości. Pozdrawiam

    paranoicy... nikt by sie nie doczepil - ktos mysli ze US ma magiczny wglad do
    kazdego rachunku i nisko oplacani urzednicy z pasja przeczesuja miliony
    operacji na rachunkach?

    Formalnie maja racje. US niech sie bawi z tymi romami co kradli pieniadze
    brytyjczykow a tu kupowali sobie wille i uwaga BENTLEY GT (wiesz ile to auto
    kosztuje?) jakos sie nikt cyganichy nie spytal skad ma na auto jesli skonczyl
    tylko szkole podstawowa a dokladnie 5 klas.

  • 14. Data: 2011-11-03 04:34:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/2/2011 5:43 PM, Papkin wrote:

    > paranoicy... nikt by sie nie doczepil - ktos mysli ze US ma magiczny
    > wglad do kazdego rachunku i nisko oplacani urzednicy z pasja przeczesuja
    > miliony operacji na rachunkach?

    wiesz, wypadek na pewno sie nie przytrafi tobie. a mimo to czasami sie
    zdarza.
    chcesz byc jak saper?

> [...]
    > (wiesz ile to auto kosztuje?) jakos sie nikt cyganichy nie spytal skad
    > ma na auto jesli skonczyl tylko szkole podstawowa a dokladnie 5 klas.

    no wiec wystarczy formalnosc, zeby wtopic. tylko po co? dla udowodnienia
    sobie jak bardzo jest sie glupim?

  • 15. Data: 2011-11-03 10:25:31
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > no wiec wystarczy formalnosc, zeby wtopic. tylko po co? dla
    > udowodnienia sobie jak bardzo jest sie glupim?

    na darowizne masz 6mc, lokate mozna zalozyc na 5mc a nastepnie kase zwrocic czy
    to zbrodnia?

    Jedna darowizna w te, druga z powrotem dwa papierki. A najelepiej zalozyc
    wlasne konto na siebie ale jak rozumiem nie mieszka w kraju to nie moze (a moze
    moze tylko mu sie nie chce wypelnic formularza na stronie banku?).

    W jakim wy kraju zyjecie, policyjnym i totalitarnym? Juz nie... na szczescie.

    Mafia przepisuje swoje kokosy na rodzine, na zone i ich ruszyc nie moga (chyba
    ze przepisy sie zmienily). Agent Tomek dostal sie do sejmu bo sa w tym kraju sa
    tacy **** wyborcy. Emerytura wojskowa w sile wieku i dieta poselska, do tego
    zawraca glowe sadowi swoim pozwem na H. Krzywonos i to jest godne, na to ida
    nasze podatki :( ?.

    A tu ktos chce lokate zalozyc i go straszycie.

  • 16. Data: 2011-11-03 10:35:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > jest godne, na to ida nasze podatki :( ?.
    >
    > A tu ktos chce lokate zalozyc i go straszycie.

    Nie ma się co złościć. Jak ktoś chce płacić podatki o charakterze dochodowym
    polskiemu państwu, to należy mu być za to w zasadzie wdzięcznym. I na
    przykład ja, mówię mu za to serdeczne DZIĘKUJĘ.

    Czym innym są podatki opodatkowujące konsumpcję (VAT i akcyzowy), a czym
    innym podatki opodatkowujące dochody, czyli usiłujące opodatkować
    pracowitość względnie rozum.

  • 17. Data: 2011-11-03 13:35:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/3/2011 5:25 AM, Papkin wrote:

    > na darowizne masz 6mc,
    na zgloszenie darowizny, zeby nie zaplacic podatku a nie na darowizny

    lokate mozna zalozyc na 5mc a nastepnie kase
    > zwrocic czy to zbrodnia?

    Nie. Ale po pierwsze nie jest to wowczas darowizna a po drugie nalezy
    sie 2% podatku.

    > Jedna darowizna w te, druga z powrotem dwa papierki.

    dwa papierki i ani jednej darowizny.

    > A najelepiej

    a w zasadzie jedne sensowne rozwiazanie.

    > zalozyc wlasne konto na siebie

    i dac jej pelnomocnictwo

> [...]
    > stronie banku?).
    >
    > W jakim wy kraju zyjecie, policyjnym i totalitarnym? Juz nie... na

    Powód do chwalenia się i podbudowania wlasnego ego czego to w zyciu nie
    osiagnales?

  • 18. Data: 2011-11-03 17:54:31
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-11-03 11:25, Papkin pisze:

    > na darowizne masz 6mc, lokate mozna zalozyc na 5mc a nastepnie kase
    > zwrocic czy to zbrodnia?

    Ty chyba myśleć przestałeś.
    To, ze brat siostrze da parędziesiąt k, nie zgłosi do US, po czym ona mu
    te parędziesiątk odda, to może kosztować 2x20%, czyli razem 40% od tej
    kwoty, jeśli się fiskusa nie spacyfikuje.

    PODATEK TO RABUNEK. Przeciwdziałanie rabunkowi jest moralnym obowiązkiem.

    > W jakim wy kraju zyjecie, policyjnym i totalitarnym? Juz nie... na
    > szczescie.

    Tak. Policyjnym, totalitarnym. Obywatel jest własnością państwa,
    "ruchomością". Nie zauważyłeś?

> [...]
    > dieta poselska, do tego zawraca glowe sadowi swoim pozwem na H.
    > Krzywonos i to jest godne, na to ida nasze podatki :( ?.

    No - takich se władców wybraliście, to macie...

    > A tu ktos chce lokate zalozyc i go straszycie.

    Bo może wtopić. Jak wtopi Sobiesiak, to mu nic nie ubędzie i nie ma
    problemu. Jak wtopi Justyna z bratem, to mogą to boleśnie odczuć i to
    jest problem.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.