eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPodwojne zaksiegowaniePodwojne zaksiegowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!c23g2000hsa.googlegroups.com!not-for-mail
    From: p...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Podwojne zaksiegowanie
    Date: Sat, 26 Jan 2008 02:57:28 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 16
    Message-ID: <3...@c...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 77.79.210.146
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1201345048 724 127.0.0.1 (26 Jan 2008 10:57:28 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Jan 2008 10:57:28 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c23g2000hsa.googlegroups.com; posting-host=77.79.210.146;
    posting-account=mpYe8QoAAADdDPqeBu-u129hAKQeIMYl
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    1.1.4322),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:436247
    [ ukryj nagłówki ]

    W listopadzie 2007 roku płacono kartą Maestro wydaną przez Bank
    Ochrony Środowiska. Transakcja została naliczona podwójnie. Za
    pierwszym razem terminal odrzucił autoryzację, więc sprzedawca
    ponownie wprowadził kartę do czytnika. Tymczasem BOS bank naliczył
    obydwie transakcje.

    Posiadam paragony na obydwie transakcje. Na jednym wyraźnie pisze, że
    jest odrzucona.

    Złozyłem reklamację w banku. Czekam na odpowiedź ponad miesiąc. Bank
    nie odpowiada. Pytałem się zarówno osobiście jak i drogą
    elektroniczną.

    Czy doradzi mi ktoś co w takiej sytuacji zrobić ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1