  • 1. Data: 2009-05-16 16:07:10
    Temat: Podziekujcie wspanialemu Donaldino
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Kolejna stocznia ma tajemniczego inwestora.

    "Przetarg na sprzedaż majątku Stoczni Szczecińskiej Nowa wygrał United
    International Trust - poinformował minister skarbu Aleksander Grad. Jest
    to ten sam inwestor, który w czwartek zakupił majątek Stoczni Gdynia. "

    http://www.dziennik.pl/gospodarka/article380938/Stoc
    znia_sprzedana_i_ma_budowac_statki.html

    J.

  • 2. Data: 2009-05-16 16:55:31
    Temat: Re: Podziekujcie wspanialemu Donaldino
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 16 May 2009 18:07:10 +0200, w <gumobe$656$1@news.onet.pl>, Joachim
    <j...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > International Trust - poinformował minister skarbu Aleksander Grad. Jest
    > to ten sam inwestor, który w czwartek zakupił majątek Stoczni Gdynia. "

    Uff. Jeszcze sprzedać kopalnie i cacy.

  • 3. Data: 2009-05-16 17:42:57
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    <j...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > International Trust - poinformował minister skarbu Aleksander Grad. Jest
    > to ten sam inwestor, który w czwartek zakupił majątek Stoczni Gdynia. "

    I jeszcze KRUS przekazać żydom, Donaldzie :)

    --
    marfi

  • 4. Data: 2009-05-16 18:02:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał(-a):

    > I jeszcze KRUS przekazać żydom, Donaldzie :)

    Nawet oni nic nie wyczarują z tych marnych grosików :).

  • 5. Data: 2009-05-16 18:34:57
    Od: fatso <f...@n...com>

    r...@k...pl wrote:

    > Nawet oni nic nie wyczarują z tych marnych grosików :).

    Nic nie boj. Dlugo zyje i nie widzialem jeszcze, zeby Zyd pracowal u
    Swinskiego Ryja
    za to Polacy u Zydow- bardzo czesto. Dlatego tez obserwuje wykup tych
    zdychajacych
    stoczni z wielkim zaciekawieniem. Co oni knuja? Moze planuja zbudowac
    transportowce
    dla wojska, ktore powioza IDF(Israeli Defence Force) do Iranu? Albo maja
    dzieki tak
    zbudowanym statkom nadzieje, ze uda sie ludnosci uciec z Izraela gdy
    zacznie im sie tam
    palic ziemia pod nogami? Niech zgadne: potezny transatlantyk pod nazwa
    Po-Lin.
    Podobno znaczy to w jezyku hebrajskim: miejsce gdzie odpoczniesz, tak
    nazywal
    wlasnie Zyd-wieczny tulacz kiedys Polske.

    fatso

  • 6. Data: 2009-05-16 18:41:06
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
    > za to Polacy u Zydow- bardzo czesto. Dlatego tez obserwuje wykup tych
    > zdychajacych
    > stoczni z wielkim zaciekawieniem. Co oni knuja? Moze planuja zbudowac
    > transportowce

    Arkę zbudują. Przyda się, jak im turbany zaorają miedzę.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2009-05-16 20:09:30
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Nic nie boj. Dlugo zyje i nie widzialem jeszcze, zeby Zyd pracowal u
    > Swinskiego Ryja

    Fatso ... od tej nienawiści zgnije ci kiedyś wątroba.....

    P.S. Ostatnio oglądałem cuś takiego ....

    http://www.youtube.com/watch?v=BlhFK2Gc1Nw&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=LPkGtbPSwLg&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=WdeqFqZQ2eU&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=HN6G8vZI4kw&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=9R0ucXxq58E&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=WKrVgBe21NQ&feature=r
    elated

    Czy jesteś pewien że nie siedzi w tobie jakiś demon nienawiści ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2009-05-16 22:17:01
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Joachim pisze:
> [...]
    > International Trust - poinformował minister skarbu Aleksander Grad. Jest
    > to ten sam inwestor, który w czwartek zakupił majątek Stoczni Gdynia. "

    Ciekawy artykuł:

    http://www.portalmorski.pl/caly_artykul.php?ida=1261
    9&tit=Kto_kupil_Stocznie_Gdynia?

    Ta cała tajemniczość spółki kupującej jest strasznie niepokojąca.

    J.

  • 9. Data: 2009-05-16 22:26:41
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Joachim pisze:

> [...]
    9&tit=Kto_kupil_Stocznie_Gdynia?

    > Ta cała tajemniczość spółki kupującej jest strasznie niepokojąca.

    I jeszcze to:
    http://www.youtube.com/watch?v=8K0Id2G90Bo

    Nikt nic nie wie, ale to "dobra wiadomość".

    Wszyscy mówią, że to "dobrze", ale nikt nic nie wie.

    Wszyscy stoczniowcy wylecą z pracy - mimo tego to "dobra" wiadomość.

    J.

  • 10. Data: 2009-05-16 22:33:27
    Od: fatso <f...@n...com>

    Joachim wrote:
    > Joachim pisze:
    >
    > Ta cała tajemniczość spółki kupującej jest strasznie niepokojąca.
    >
    > J.
    Mogles przebic Zyda dajac zlotowke wiecej i stocznia bylaby twoja.
    Teraz nie miaucz.